לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות
- Itay
- הודעות: 11479
- הצטרף: 21 יולי 2020, 03:23
- Title: CrazyRed
Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות
גם כשכולם מזייפים,עייפים ופצועים הוא היחיד שלעולם לא יאכזב.
שלא ייגמר לעולם.
שלא ייגמר לעולם.
- MikiRed
- הודעות: 6829
- הצטרף: 21 יוני 2016, 16:35
- Title: קרייזי-רד
Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות
אולי היום נראה שער ראשון שלו ??!!
- 012net
- הודעות: 71
- הצטרף: 02 נובמבר 2015, 17:14
- Title: קרייזי-רד
- MikiRed
- הודעות: 6829
- הצטרף: 21 יוני 2016, 16:35
- Title: קרייזי-רד
- סימיוני
- הודעות: 3736
- הצטרף: 16 אפריל 2020, 12:53
- Title: CrazyRed
Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות
משחק נהדר שלו. כרגיל.
החזיק את האמצע כמו אוגו בימיו הטובים.
שחקן אדיר!
החזיק את האמצע כמו אוגו בימיו הטובים.
שחקן אדיר!
- Melikson24
- הודעות: 7353
- הצטרף: 05 פברואר 2024, 09:45
- Title: CrazyRed
Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות
הכי טוב על המגרש בפער.
- הפועלעולה
- הודעות: 24702
- הצטרף: 25 יולי 2014, 19:52
- Title: אוגו..... כן נותן!
Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות
הכניס את כל השחיפים של בית"ר לכיס וסגר את הרוכסן.
עוד עונה גדולה. ענק.
עוד עונה גדולה. ענק.
- ForeverRed
- הודעות: 31530
- הצטרף: 31 מאי 2013, 19:46
Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות
מה שלא יקרה בעונה הבאה מבחינת הסגל, הוא חייב להישאר.
- red ultras
- הודעות: 2246
- הצטרף: 13 ספטמבר 2009, 23:36
Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות
זו תהיה משימה סופר קשה. ללוקאס יש הצעה בברזיל של חוזה בערך פי 5 ממה שיש לו כאן. גם אם ישדרגו אותו שוב, זה לא מתקרב לסכומים שיש לו בברזיל. תשכלל לזה את העובדה שזה לחזור הביתה מבחינתו וזה נראה בלתי אפשרי. אם נזכה באליפות מאמין שהוא לא ישוחרר לפחות עד שנראה מה גורל העונה האירופית שלנו. אבל כמובן שאנחנו בתור אוהדים צריכים לשאוף לכך שהוא ישאר כאן עד סוף קריירה
- 4 לב אדום
- הודעות: 5971
- הצטרף: 23 אוגוסט 2021, 18:18
- Title: CrazyRed
Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות
רק בינואר האריך חוזה בשנתיים וחצי עם תוספת שכר...
אם תגיע הצעה שאי אפשר לסרב לה - אז תגיע הצעה שאי אפשר לסרב לה.
אין יותר מידי מה לעשות בעניין.
אנחנו חלק משרשרת המזון הזו.
WIN לנו ( בסכום המכירה ) ו-WIN לו ( בשכר גבוה יותר ) יקרה מתישהו.
כשאת עולה למגרש , הלב פועם והגוף נרגש
- red ultras
- הודעות: 2246
- הצטרף: 13 ספטמבר 2009, 23:36
Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות
אין כאן שום Win לנו. גם אם נניח תקבל עליו 5 מיליון (לא יקרה):
1.לא ישלמו סכום העברה מעל 1-1.5m, וגם זה בספק.
2.גם אם נניח שישקיעו את כל סכום ההעברה על מחליף - לא תמצא תואם ונטורה.
- ReDo
- הודעות: 6711
- הצטרף: 24 פברואר 2011, 02:51
Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות
יש גם עניין פעוט של רצון השחקן + המילה של המועדון מולו.
אני מעריך בזהירות שאחרי הסאגה בקיץ הובטח לו שבעתיד לא יעמדו בדרכו בהינתן הצעה מכבדת.
אני מעריך בזהירות שאחרי הסאגה בקיץ הובטח לו שבעתיד לא יעמדו בדרכו בהינתן הצעה מכבדת.
- nitsande
- הודעות: 6508
- הצטרף: 09 נובמבר 2008, 10:47
Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות
אני מניח שרק מוקדמות ליגת האלופות יכול לגרום לו לרצות להישאר למרות חוזה שמן בברזיל
רק אהבה תנצח...
- הפועלעולה
- הודעות: 24702
- הצטרף: 25 יולי 2014, 19:52
- Title: אוגו..... כן נותן!
- anat
- הודעות: 301
- הצטרף: 14 ינואר 2012, 21:31
Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות
שחקן העונה מבחינתי
הרבה לפני קינגס
הרבה לפני קינגס