לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות

כל מה שקשור להפועל באר-שבע - "גאוות הנגב"
סמל אישי של משתמש
Itay
הודעות: 11479
הצטרף: 21 יולי 2020, 03:23
Title: CrazyRed

Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות

שליחה על ידי Itay »

גם כשכולם מזייפים,עייפים ופצועים הוא היחיד שלעולם לא יאכזב.
שלא ייגמר לעולם.

סמל אישי של משתמש
MikiRed
הודעות: 6829
הצטרף: 21 יוני 2016, 16:35
Title: קרייזי-רד

Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות

שליחה על ידי MikiRed »

אולי היום נראה שער ראשון שלו ??!!

סמל אישי של משתמש
012net
הודעות: 71
הצטרף: 02 נובמבר 2015, 17:14
Title: קרייזי-רד

Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות

שליחה על ידי 012net »

MikiRed כתב:
12 מאי 2026, 19:04
אולי היום נראה שער ראשון שלו ??!!
אני מקווה שלא לזה התכוונת 🫣

סמל אישי של משתמש
MikiRed
הודעות: 6829
הצטרף: 21 יוני 2016, 16:35
Title: קרייזי-רד

Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות

שליחה על ידי MikiRed »

:קריצה קטנה:
012net כתב:
12 מאי 2026, 20:45
אני מקווה שלא לזה התכוונת 🫣

סמל אישי של משתמש
סימיוני
הודעות: 3736
הצטרף: 16 אפריל 2020, 12:53
Title: CrazyRed

Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות

שליחה על ידי סימיוני »

משחק נהדר שלו. כרגיל.
החזיק את האמצע כמו אוגו בימיו הטובים.
שחקן אדיר!

סמל אישי של משתמש
Melikson24
הודעות: 7353
הצטרף: 05 פברואר 2024, 09:45
Title: CrazyRed

Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות

שליחה על ידי Melikson24 »

הכי טוב על המגרש בפער.

סמל אישי של משתמש
הפועלעולה
הודעות: 24702
הצטרף: 25 יולי 2014, 19:52
Title: אוגו..... כן נותן!

Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות

שליחה על ידי הפועלעולה »

הכניס את כל השחיפים של בית"ר לכיס וסגר את הרוכסן.
עוד עונה גדולה. ענק.

סמל אישי של משתמש
ForeverRed
הודעות: 31530
הצטרף: 31 מאי 2013, 19:46

Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות

שליחה על ידי ForeverRed »

מה שלא יקרה בעונה הבאה מבחינת הסגל, הוא חייב להישאר.

סמל אישי של משתמש
red ultras
הודעות: 2246
הצטרף: 13 ספטמבר 2009, 23:36

Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות

שליחה על ידי red ultras »

ForeverRed כתב:
13 מאי 2026, 10:55
מה שלא יקרה בעונה הבאה מבחינת הסגל, הוא חייב להישאר.
זו תהיה משימה סופר קשה. ללוקאס יש הצעה בברזיל של חוזה בערך פי 5 ממה שיש לו כאן. גם אם ישדרגו אותו שוב, זה לא מתקרב לסכומים שיש לו בברזיל. תשכלל לזה את העובדה שזה לחזור הביתה מבחינתו וזה נראה בלתי אפשרי. אם נזכה באליפות מאמין שהוא לא ישוחרר לפחות עד שנראה מה גורל העונה האירופית שלנו. אבל כמובן שאנחנו בתור אוהדים צריכים לשאוף לכך שהוא ישאר כאן עד סוף קריירה

סמל אישי של משתמש
4 לב אדום
הודעות: 5971
הצטרף: 23 אוגוסט 2021, 18:18
Title: CrazyRed

Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות

שליחה על ידי 4 לב אדום »

ForeverRed כתב:
13 מאי 2026, 10:55
מה שלא יקרה בעונה הבאה מבחינת הסגל, הוא חייב להישאר.
רק בינואר האריך חוזה בשנתיים וחצי עם תוספת שכר...
אם תגיע הצעה שאי אפשר לסרב לה - אז תגיע הצעה שאי אפשר לסרב לה.
אין יותר מידי מה לעשות בעניין.
אנחנו חלק משרשרת המזון הזו.
WIN לנו ( בסכום המכירה ) ו-WIN לו ( בשכר גבוה יותר ) יקרה מתישהו.
כשאת עולה למגרש , הלב פועם והגוף נרגש

סמל אישי של משתמש
red ultras
הודעות: 2246
הצטרף: 13 ספטמבר 2009, 23:36

Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות

שליחה על ידי red ultras »

4 לב אדום כתב:
13 מאי 2026, 11:01
רק בינואר האריך חוזה בשנתיים וחצי עם תוספת שכר...
אם תגיע הצעה שאי אפשר לסרב לה - אז תגיע הצעה שאי אפשר לסרב לה.
אין יותר מידי מה לעשות בעניין.
אנחנו חלק משרשרת המזון הזו.
WIN לנו ( בסכום המכירה ) ו-WIN לו ( בשכר גבוה יותר ) יקרה מתישהו.
אין כאן שום Win לנו. גם אם נניח תקבל עליו 5 מיליון (לא יקרה):
1.לא ישלמו סכום העברה מעל 1-1.5m, וגם זה בספק.
2.גם אם נניח שישקיעו את כל סכום ההעברה על מחליף - לא תמצא תואם ונטורה.

סמל אישי של משתמש
ReDo
הודעות: 6711
הצטרף: 24 פברואר 2011, 02:51

Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות

שליחה על ידי ReDo »

יש גם עניין פעוט של רצון השחקן + המילה של המועדון מולו.
אני מעריך בזהירות שאחרי הסאגה בקיץ הובטח לו שבעתיד לא יעמדו בדרכו בהינתן הצעה מכבדת.

סמל אישי של משתמש
nitsande
הודעות: 6508
הצטרף: 09 נובמבר 2008, 10:47

Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות

שליחה על ידי nitsande »

אני מניח שרק מוקדמות ליגת האלופות יכול לגרום לו לרצות להישאר למרות חוזה שמן בברזיל
רק אהבה תנצח...

סמל אישי של משתמש
הפועלעולה
הודעות: 24702
הצטרף: 25 יולי 2014, 19:52
Title: אוגו..... כן נותן!

Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות

שליחה על ידי הפועלעולה »

MVP

סמל אישי של משתמש
anat
הודעות: 301
הצטרף: 14 ינואר 2012, 21:31

Re: לוקאס ונטורה חתם ל3 עונות

שליחה על ידי anat »

שחקן העונה מבחינתי
הרבה לפני קינגס

שלח תגובה