העבודה בעיניים של רכבת ישראל

כל מה שלא קשור להפועל באר-שבע
שלח תגובה
סמל אישי של משתמש
yedidel
הודעות: 12867
הצטרף: 03 ספטמבר 2008, 19:30
Title: קרייזי-רד

העבודה בעיניים של רכבת ישראל

שליחה על ידי yedidel »

7 שנים סבלנו מעבודות/השבתות/הבטחות, רק כדי לקבל מה?

שיפור של 11 דקות (ושלא יספרו לכם סיפורים) בזמן הנסיעה.
עדיין רק רכבת אחת בשעה בין השעות 10:00-15:00 ואחרי 18:00 בערב.

עצוב שבישראל 2012 מתלהבים מחניכת רכבת שנוסעת בקושי במהירות 100 קמ"ש...

סמל אישי של משתמש
RedRock
הודעות: 5663
הצטרף: 04 ספטמבר 2008, 14:54
Title: רקקקקקק ברדה זה מרגש
מיקום: הרצליה
יצירת קשר:

Re: העבודה בעיניים של רכבת ישראל

שליחה על ידי RedRock »

מדהים.

עלות נסיעה באוטובוס היא 50% מנסיעה ברכבת.
אף אחד לא צועק לך באוזן בכל תחנה בדרך.
ברקבת ישראל מתלהבים מהעובדה שבקרוב יכניסו WIFI כשכבר כמה שנים מפנקים אותנו באוטובוסים. מזל שהם נזכרו.
דיוק האוטובוסים גבוה לאין שיעור. אתה אשכרה יודע מתי תצא ומתי תגיע...בניגוד להימור שברכבת.

והכי חשוב - זמן הנסיעה זהה. מדהים!

איך לעזאזל הם מתגאים כשהרכבת זוחלת לאיטה לצד הכבישים???

צריך לסגור את הבדיחה הזאת ולבנות את הארגון מחדש. אין גבול לריקבון.

סמל אישי של משתמש
Amit M
הודעות: 765
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 15:46
Title: South Side

Re: העבודה בעיניים של רכבת ישראל

שליחה על ידי Amit M »

https://www.facebook.com/groups/285483664882509" onclick="window.open(this.href);return false;
:דופק את הראש בקיר:

סמל אישי של משתמש
yedidel
הודעות: 12867
הצטרף: 03 ספטמבר 2008, 19:30
Title: קרייזי-רד

Re: העבודה בעיניים של רכבת ישראל

שליחה על ידי yedidel »

זה תוספת של שתי דקות. זה ממש לא הבעיה

סמל אישי של משתמש
אורי אדום בנשמה
הודעות: 16352
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 11:59
Title: הפועל באר שבע בנשמה שלי

Re: העבודה בעיניים של רכבת ישראל

שליחה על ידי אורי אדום בנשמה »

ובשעות הבוקר המוקדמות כשהכבישים ריקים, הקווים הישירים מגיעים אפילו לפני הרכבת!!!
מִ֣י זֹ֗את עֹלָה֙ מִן־הַמִּדְבָּ֔ר

סמל אישי של משתמש
RedRock
הודעות: 5663
הצטרף: 04 ספטמבר 2008, 14:54
Title: רקקקקקק ברדה זה מרגש
מיקום: הרצליה
יצירת קשר:

Re: העבודה בעיניים של רכבת ישראל

שליחה על ידי RedRock »

אכן, אורי. פשוט בושה.


עמית, ידידאל - בכל מקום נורמלי יש רכבות מהירות.

אם יש 2 רכבות בשעה, לגיטימי מאוד שאחת מהן לא תעצור בכלללללללל התחנות בדרך ושתהיה רכבת אקספרס.
בדיוק כמו 380/370 לעומת 369/368. זה 3 דקות עצירה + 1 דקות האטה + 1 דקות האצה, כפול 3 תחנות...15 דק' זה רבע מהזמן!!!
כל זאת כמובן בתנאי שיש 2 רכבות בשעה.
עמית, אתה מוזמן לגור בב"ש אם זה כל כך מפריע לך :P

סמל אישי של משתמש
Amit M
הודעות: 765
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 15:46
Title: South Side

Re: העבודה בעיניים של רכבת ישראל

שליחה על ידי Amit M »

חח.. גם אתה מוזמן ;)

העם דורש צדק תחבורתי!
:דופק את הראש בקיר:

סמל אישי של משתמש
RedRock
הודעות: 5663
הצטרף: 04 ספטמבר 2008, 14:54
Title: רקקקקקק ברדה זה מרגש
מיקום: הרצליה
יצירת קשר:

Re: העבודה בעיניים של רכבת ישראל

שליחה על ידי RedRock »

Amit M כתב:חח.. גם אתה מוזמן ;)

העם דורש צדק תחבורתי!
יום יבוא ובע"ה אחזור :)

סמל אישי של משתמש
Sir Alex Ferguson
הודעות: 18834
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 16:20
Title: אליניב ברדה

Re: העבודה בעיניים של רכבת ישראל

שליחה על ידי Sir Alex Ferguson »

אליק הפך את האוטובוסים למושלמים ובעצם פיספס את העובדה שהבעיה היא לא ברכבת ישראל אלא בכל התחבורה בישראל.
האוטובוסים לא מאחרים? וכמה פעמים האוטובוסים מלאים עד אפס מקום? ואם אתה רוצה להגיע מבאר שבע לראשון באוטובוס, האם יש לך קו ישיר או שאתה צריך לעבור שעתיים של נסיעה (אם אין פקקים) שבדרך אתה עוצר בכל תחנה אפשרית?

המהפכה צריכה להתרחש לא רק ברכבת אלא בכל התחבורה בישראל.
חיים לוי, 1978 - 2013, אגדות לעולם לא מתות!

סמל אישי של משתמש
yedidel
הודעות: 12867
הצטרף: 03 ספטמבר 2008, 19:30
Title: קרייזי-רד

Re: העבודה בעיניים של רכבת ישראל

שליחה על ידי yedidel »

ועוד חלמאות של הרכבת... לשתף! עד שיחזירו תשובה נורמלית
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater" onclick="window.open(this.href);return false;

שלח תגובה