מנויים לעונת 22/23
Re: מנויים לעונת 22/23
אני בתם עוד לע חידשתי כי אני מחכה לכרטיס אשראי חדש שעוד לא הגיע...
Re: מנויים לעונת 22/23
יש גם כאלה שסובלים מהאתר והמערכת הגרועה של שפע הפקות וחיכו לחידוש הפרונטלי.
Re: מנויים לעונת 22/23
חידשתי 3 מנויים
אבל יכול להבין אנשים שלא חידשו
אין שום רכש שמחרמן את הקהל להגיע
שי אליס לא ימכור מנויים
זה שי !
אבל יכול להבין אנשים שלא חידשו
אין שום רכש שמחרמן את הקהל להגיע
שי אליס לא ימכור מנויים
זה שי !

Re: מנויים לעונת 22/23
מצחיקים אותי אנשים פה שטוענים טענות על הקהל הרחב. בסופו של דבר המועדון מוכר להם מוצר ואם הקהל לא יקנה סימן שאין אמון במוצר וצריך לעשות בדק בית איך הגעת למצב שהקהל שלך לא מאמין במוצר שאתה מוכר לו. אז אפשר להאשים כמה אלפי אנשים שהם מפונקים ואוהדים פויה ואפשר להיות טיפה רציניים ולהסתכל פנימה כדי להבין מה לא בסדר ואיך מתקנים את המצב הזה
אנחנו פה בפורום רובנו המוחלט (בכל זאת יש כמה טרולים) אוהדים שיחדשו לא משנה מה אז זו דעה לא פופולרית פה, מצטער מראש
אנחנו פה בפורום רובנו המוחלט (בכל זאת יש כמה טרולים) אוהדים שיחדשו לא משנה מה אז זו דעה לא פופולרית פה, מצטער מראש
Re: מנויים לעונת 22/23
היה פה שרשור סופר מעניין, השנקל שלי מניסיוני והיכרותי עם הקהל וקברניטי המועדון לדיון הוא כזה:
1. מיתוג ושיווק הם הפנים והבסיס לכל ארגון, הארגון שנקרא מועדון הפועל באר שבע לוקה בו בחסר בלשון המעטה.
אין שום הצדקה לבוא בטענות לעובדי השיווק במועדון ו/או למשרד הפרסום, הם עובדים בתקציבים ובשכר שלא עושים כבוד למועדון שמתיימר להיות 1 מ 3 המובילים במדינת ישראל וביחס לכלים והמשאבים שנותנים להם הם עושים מעל ומעבר.
2. הגיע הזמן להבין שהשקעה של עוד מיליון שקל בשנה על חומר אנושי משובח יותר, על כח אדם גדול יותר, על חיבור לקהילת האוהדים (מי אמר אפליקציה ולא קיבל? מי אמר שיטת ניקוד למשחקי חוץ והנחות שגדלות באחוזים ככל שהאוהד יותר נאמן וותיק ולא קיבל?
ובניית אסטרטגיה ארוכת טווח היא השקעה משתלמת בטווח הארוך.
3. מי שהתייחס לקהל שלו בעונות השיא כקהל שבוי ומכר להם מוצר והציג אותו כחלופה להצגה בתיאטרון שלא יתפלא שהקהל לא רוכש כרטיסים באותו קצב כשההצגה הרבה פחות טובה.
לקהל שלנו אין אופי כמו להפועל ת״א, חיפה ואפילו מכבי ת״א וזה קודם כל אשמת המועדון, לא אשמת הקהל.
יש מיליון ואחד מודלים ליצירת קשר אישי ורגשי בין הקהל לבין המועדון, אם וכאשר יבינו שהקהל הוא לא לקוח אלא החלק הכי חשוב ובלתי נפרד מהמותג, מהמוצר, מהמערכת ומכל המסביב לה המצב יהיה הרבה יותר טוב.
4. החתמה אחת של שובר שוויון (דיא סבע לדוגמה, לא משנה אם ריאלי או לא) תשנה את כל הוייב והבאז סביב המועדון ואת קצב חידוש ורכישת המנויים בהתאם.
5. עזיבתו של אסי רחמים את תפקיד המנכ״ל מורגשת היטב וזה נוגע בכל הנקודות מעלה. אני לא מכיר אישית את המחליף אבל הוא נכנס לנעליים מאוד גדולות ועצם העובדה שאינו מחובר שורשית לעיר פוגעת בו קשות, טוב ככל שיהיה.
6. ואחרי שכל זה נאמר, כל עוד אלונה פה, הכל יהיה בסדר, נעמיד קבוצה תחרותית ונזכה גם בתארים, הרבה תלוי איך דברים מתחברים ותזמונים כאלה ואחרים אבל נישאר תמיד באיזור.
הבעיה היא מה יהיה ביום שאחרי אלונה?
חייבים לבנות פה מותג לטווח הארוך שיניב הכנסות טבעיות שינועו בסביבות ה 50 מיליון שקל בשנה בלי אירופה כדי לא להיות תלויים בהון עצמי של בעלים כזה או אחר.
זו משימה קשה אבל ממש לא בלתי אפשרית.
1. מיתוג ושיווק הם הפנים והבסיס לכל ארגון, הארגון שנקרא מועדון הפועל באר שבע לוקה בו בחסר בלשון המעטה.
אין שום הצדקה לבוא בטענות לעובדי השיווק במועדון ו/או למשרד הפרסום, הם עובדים בתקציבים ובשכר שלא עושים כבוד למועדון שמתיימר להיות 1 מ 3 המובילים במדינת ישראל וביחס לכלים והמשאבים שנותנים להם הם עושים מעל ומעבר.
2. הגיע הזמן להבין שהשקעה של עוד מיליון שקל בשנה על חומר אנושי משובח יותר, על כח אדם גדול יותר, על חיבור לקהילת האוהדים (מי אמר אפליקציה ולא קיבל? מי אמר שיטת ניקוד למשחקי חוץ והנחות שגדלות באחוזים ככל שהאוהד יותר נאמן וותיק ולא קיבל?
ובניית אסטרטגיה ארוכת טווח היא השקעה משתלמת בטווח הארוך.
3. מי שהתייחס לקהל שלו בעונות השיא כקהל שבוי ומכר להם מוצר והציג אותו כחלופה להצגה בתיאטרון שלא יתפלא שהקהל לא רוכש כרטיסים באותו קצב כשההצגה הרבה פחות טובה.
לקהל שלנו אין אופי כמו להפועל ת״א, חיפה ואפילו מכבי ת״א וזה קודם כל אשמת המועדון, לא אשמת הקהל.
יש מיליון ואחד מודלים ליצירת קשר אישי ורגשי בין הקהל לבין המועדון, אם וכאשר יבינו שהקהל הוא לא לקוח אלא החלק הכי חשוב ובלתי נפרד מהמותג, מהמוצר, מהמערכת ומכל המסביב לה המצב יהיה הרבה יותר טוב.
4. החתמה אחת של שובר שוויון (דיא סבע לדוגמה, לא משנה אם ריאלי או לא) תשנה את כל הוייב והבאז סביב המועדון ואת קצב חידוש ורכישת המנויים בהתאם.
5. עזיבתו של אסי רחמים את תפקיד המנכ״ל מורגשת היטב וזה נוגע בכל הנקודות מעלה. אני לא מכיר אישית את המחליף אבל הוא נכנס לנעליים מאוד גדולות ועצם העובדה שאינו מחובר שורשית לעיר פוגעת בו קשות, טוב ככל שיהיה.
6. ואחרי שכל זה נאמר, כל עוד אלונה פה, הכל יהיה בסדר, נעמיד קבוצה תחרותית ונזכה גם בתארים, הרבה תלוי איך דברים מתחברים ותזמונים כאלה ואחרים אבל נישאר תמיד באיזור.
הבעיה היא מה יהיה ביום שאחרי אלונה?
חייבים לבנות פה מותג לטווח הארוך שיניב הכנסות טבעיות שינועו בסביבות ה 50 מיליון שקל בשנה בלי אירופה כדי לא להיות תלויים בהון עצמי של בעלים כזה או אחר.
זו משימה קשה אבל ממש לא בלתי אפשרית.
Re: מנויים לעונת 22/23
מסכים מאוד אורן.oranu כתב: ↑07 יולי 2022, 18:35היה פה שרשור סופר מעניין, השנקל שלי מניסיוני והיכרותי עם הקהל וקברניטי המועדון לדיון הוא כזה:
1. מיתוג ושיווק הם הפנים והבסיס לכל ארגון, הארגון שנקרא מועדון הפועל באר שבע לוקה בו בחסר בלשון המעטה.
אין שום הצדקה לבוא בטענות לעובדי השיווק במועדון ו/או למשרד הפרסום, הם עובדים בתקציבים ובשכר שלא עושים כבוד למועדון שמתיימר להיות 1 מ 3 המובילים במדינת ישראל וביחס לכלים והמשאבים שנותנים להם הם עושים מעל ומעבר.
2. הגיע הזמן להבין שהשקעה של עוד מיליון שקל בשנה על חומר אנושי משובח יותר, על כח אדם גדול יותר, על חיבור לקהילת האוהדים (מי אמר אפליקציה ולא קיבל? מי אמר שיטת ניקוד למשחקי חוץ והנחות שגדלות באחוזים ככל שהאוהד יותר נאמן וותיק ולא קיבל?
ובניית אסטרטגיה ארוכת טווח היא השקעה משתלמת בטווח הארוך.
3. מי שהתייחס לקהל שלו בעונות השיא כקהל שבוי ומכר להם מוצר והציג אותו כחלופה להצגה בתיאטרון שלא יתפלא שהקהל לא רוכש כרטיסים באותו קצב כשההצגה הרבה פחות טובה.
לקהל שלנו אין אופי כמו להפועל ת״א, חיפה ואפילו מכבי ת״א וזה קודם כל אשמת המועדון, לא אשמת הקהל.
יש מיליון ואחד מודלים ליצירת קשר אישי ורגשי בין הקהל לבין המועדון, אם וכאשר יבינו שהקהל הוא לא לקוח אלא החלק הכי חשוב ובלתי נפרד מהמותג, מהמוצר, מהמערכת ומכל המסביב לה המצב יהיה הרבה יותר טוב.
4. החתמה אחת של שובר שוויון (דיא סבע לדוגמה, לא משנה אם ריאלי או לא) תשנה את כל הוייב והבאז סביב המועדון ואת קצב חידוש ורכישת המנויים בהתאם.
5. עזיבתו של אסי רחמים את תפקיד המנכ״ל מורגשת היטב וזה נוגע בכל הנקודות מעלה. אני לא מכיר אישית את המחליף אבל הוא נכנס לנעליים מאוד גדולות ועצם העובדה שאינו מחובר שורשית לעיר פוגעת בו קשות, טוב ככל שיהיה.
6. ואחרי שכל זה נאמר, כל עוד אלונה פה, הכל יהיה בסדר, נעמיד קבוצה תחרותית ונזכה גם בתארים, הרבה תלוי איך דברים מתחברים ותזמונים כאלה ואחרים אבל נישאר תמיד באיזור.
הבעיה היא מה יהיה ביום שאחרי אלונה?
חייבים לבנות פה מותג לטווח הארוך שיניב הכנסות טבעיות שינועו בסביבות ה 50 מיליון שקל בשנה בלי אירופה כדי לא להיות תלויים בהון עצמי של בעלים כזה או אחר.
זו משימה קשה אבל ממש לא בלתי אפשרית.
אשמח אם תגיב גם בשרשור על המחאה של הארגון אם אתה מעורב כדי לתת טיפה רקע מעבר לפעולות שנעשו, אם נעשו, מאחורי הקלעים על מנת ליצור דיאלוג
Re: מנויים לעונת 22/23
תודה אח.
וואלה לא מעורב בקבלת ההחלטות ובמהלך, תומך בו לחלוטין (לא נשמע לי הכיוני שלמגרשי כדורגל יכניסו טכניקות משפטיות שמופעלות בעיקר נגד גורמי טירור.
Re: מנויים לעונת 22/23
תודה רבה מר אוזן.oranu כתב: ↑07 יולי 2022, 18:35היה פה שרשור סופר מעניין, השנקל שלי מניסיוני והיכרותי עם הקהל וקברניטי המועדון לדיון הוא כזה:
1. מיתוג ושיווק הם הפנים והבסיס לכל ארגון, הארגון שנקרא מועדון הפועל באר שבע לוקה בו בחסר בלשון המעטה.
אין שום הצדקה לבוא בטענות לעובדי השיווק במועדון ו/או למשרד הפרסום, הם עובדים בתקציבים ובשכר שלא עושים כבוד למועדון שמתיימר להיות 1 מ 3 המובילים במדינת ישראל וביחס לכלים והמשאבים שנותנים להם הם עושים מעל ומעבר.
2. הגיע הזמן להבין שהשקעה של עוד מיליון שקל בשנה על חומר אנושי משובח יותר, על כח אדם גדול יותר, על חיבור לקהילת האוהדים (מי אמר אפליקציה ולא קיבל? מי אמר שיטת ניקוד למשחקי חוץ והנחות שגדלות באחוזים ככל שהאוהד יותר נאמן וותיק ולא קיבל?
ובניית אסטרטגיה ארוכת טווח היא השקעה משתלמת בטווח הארוך.
3. מי שהתייחס לקהל שלו בעונות השיא כקהל שבוי ומכר להם מוצר והציג אותו כחלופה להצגה בתיאטרון שלא יתפלא שהקהל לא רוכש כרטיסים באותו קצב כשההצגה הרבה פחות טובה.
לקהל שלנו אין אופי כמו להפועל ת״א, חיפה ואפילו מכבי ת״א וזה קודם כל אשמת המועדון, לא אשמת הקהל.
יש מיליון ואחד מודלים ליצירת קשר אישי ורגשי בין הקהל לבין המועדון, אם וכאשר יבינו שהקהל הוא לא לקוח אלא החלק הכי חשוב ובלתי נפרד מהמותג, מהמוצר, מהמערכת ומכל המסביב לה המצב יהיה הרבה יותר טוב.
4. החתמה אחת של שובר שוויון (דיא סבע לדוגמה, לא משנה אם ריאלי או לא) תשנה את כל הוייב והבאז סביב המועדון ואת קצב חידוש ורכישת המנויים בהתאם.
5. עזיבתו של אסי רחמים את תפקיד המנכ״ל מורגשת היטב וזה נוגע בכל הנקודות מעלה. אני לא מכיר אישית את המחליף אבל הוא נכנס לנעליים מאוד גדולות ועצם העובדה שאינו מחובר שורשית לעיר פוגעת בו קשות, טוב ככל שיהיה.
6. ואחרי שכל זה נאמר, כל עוד אלונה פה, הכל יהיה בסדר, נעמיד קבוצה תחרותית ונזכה גם בתארים, הרבה תלוי איך דברים מתחברים ותזמונים כאלה ואחרים אבל נישאר תמיד באיזור.
הבעיה היא מה יהיה ביום שאחרי אלונה?
חייבים לבנות פה מותג לטווח הארוך שיניב הכנסות טבעיות שינועו בסביבות ה 50 מיליון שקל בשנה בלי אירופה כדי לא להיות תלויים בהון עצמי של בעלים כזה או אחר.
זו משימה קשה אבל ממש לא בלתי אפשרית.
Re: מנויים לעונת 22/23
בבסיס, מישהו פה קיבל מייל אישי שהתחיל חידוש המנויים?
Re: מנויים לעונת 22/23
אני מניח שבסוף נגיע איכשהו לכמות אבל להתעסק בזה כל קיץ זה מביך בשביל מועדון הישגי כמו הפועל בש.
10,000 מנויים זה משהו שאמור להיחטף בקל בדיוק כמו 13000 כרטיסים לחצי גמר הגביע.
מעבר למירמור הקבוע נהיינו אוהדים מפונקים,קשקשנים שאין להם הכרת הטוב.
בעיקר מבלבלים במוח.
10,000 מנויים זה משהו שאמור להיחטף בקל בדיוק כמו 13000 כרטיסים לחצי גמר הגביע.
מעבר למירמור הקבוע נהיינו אוהדים מפונקים,קשקשנים שאין להם הכרת הטוב.
בעיקר מבלבלים במוח.
Re: מנויים לעונת 22/23
אני חושב שקצת מנפחים את הסיטואציה. הרבה חיכו לחידוש הפרונטלי(כי לא מסתדרים עם האתר של שפע, כי לא מצליחים באתר של שפע, כי רוצים במזומן וכו') ול10 לחודש.
גם אם יהיו כמה מאות של יחדשו אני לא רואה בזה דבר רע. המנויים יחטפו ע"י אנשים חדשים ורעננים.
Re: מנויים לעונת 22/23
לא יודע,הדיבורים סביב העניין ממש לא נוחים.
נשמע רע מאוד.
נשמע רע מאוד.
Re: מנויים לעונת 22/23
גם אם לא יחדשו, יקנו חדשים.
מעצבן ההשוואות למכבי ולחיפה. מגרש גדול יותר מבטיח מחירי מנויים נמוכים יותר וכמות גדולה יותר של מנויים (במיוחד שיש רכש כמו במכבי, או הצלחות כמו בחיפה)
מעצבן ההשוואות למכבי ולחיפה. מגרש גדול יותר מבטיח מחירי מנויים נמוכים יותר וכמות גדולה יותר של מנויים (במיוחד שיש רכש כמו במכבי, או הצלחות כמו בחיפה)
Re: מנויים לעונת 22/23
למעלה מ90% מנויים חודשו לכל המודאגים.
- ForeverRed
- הודעות: 29363
- הצטרף: 31 מאי 2013, 19:46
Re: מנויים לעונת 22/23
מסתבר שאנחנו לא פחי אשפה וכפויי טובה. כצפוי.
הקהל יקיים את החלק שלו. עכשיו תורו של המועדון.
הקהל יקיים את החלק שלו. עכשיו תורו של המועדון.