אוהדים יקרים, שימו

-
בימים האחרונים נציגי עמותת וסרמיליה קיימו מספר פגישות עם נציגי משרד הכרטיסים שפע הפקות על מנת לשפר ולייעל את התהליכים עבור האוהדים.
במהלך הפגישות ישבנו, חקרנו וניתחנו את תלונות הקהל בנוגע לחווית רכישת כרטיסים ומנויים למשחקי הקבוצה.
אנו רואים חשיבות רבה בהפיכת חווית הרכישה לזמינה וקלילה יותר עבור האוהדים, ובעקבות כך - סיכמנו על מס׳ צעדים שיבואו לידי ביטוי ע״י משרד הכרטיסים שפע הפקות. חשוב להדגיש שכעמותה, נשמור על שיח רציף מול משרד הכרטיסים וכמובן מול האוהדים, על מנת לשפר, לייעל ולתת מענה מהיר ואיכותי לטובת הקהל שלנו.
הפעולות הראשונות שיתבצעו -
1. עולים מדרגה - לא יהיו יותר הודעות עומס באתר שפע הפקות, גם כשיהיה עומס של אלפי אוהדים באתר. הליך הרכישה יתבצע כמו בכל המקומות הגדולים בעולם, תוך ניהול תור באתר עם קבלת זמן המתנה משוער לפתיחת אפשרות הרכישה.
2. מוקדנים ושירות - ביקשנו לתגבר ולחזק את מערך השירות וצוות המוקדנים בשפע הפקות, במיוחד במשחקים ואירועים גדולים שדורשים מענה מהיר ויעיל. הבקשה נענתה ומעתה יהיה לכולנו הרבה יותר קל לשוחח עם נציג ולקבל שירות ראוי, גם בעת עומס.
3. שירות פרונטלי - שעות קבלת הקהל יהיו ארוכות מהרגיל כהכנה למשחקים ואירועים גדולים, כפי שהיה בגמר הגביע. ישנם אוהדים שפחות מסתדרים עם הקדמה הטכנולוגית ולכן זקוקים למענה אנושי פרונטלי שיתאים גם לשעות העבודה שלהם, ועל כך השינוי.
4. הצעה נוספת מצידנו למועדון - לעדכן מראש על כל תהליך מכירה שעתיד להתבצע ובשקיפות מוחלטת. כלומר: א. פרסום שעת תחילת המכירה מראש וללא הפתעות באמצע היום, על מנת שנוכל להכין את האוהדים ב. פרסום המשך תהליך המכירה גם לאחר הקדימות למנויים, כולל שעות והסבר מי רשאי לרכוש כרטיס לאחר מכן.
אנו נמשיך להיות ערים וקשובים לרחשי הקהל בכל הפלטפורמות השונות, מוזמנים להמשיך ולשתף אותנו!
תודה לשפע הפקות על שיתוף הפעולה והרצון לשפר, בתקווה לעונה מסודרת יותר. יאללה הפועל!