טוב.. הגיע הזמן שנחזור לבקר את עצמנו כי יש מלא ביקורת לקהל הרחב. איבדנו את זהThe red one כתב:עזוב, אלדר אחי, גם פלייליסט חדש לא יעיף את היציע באוויר. מסכים לגבי השירים החדשים, כנראה שכחלק מהשינויים בארגון, פחות שמים דגש על זה עכשיו (למרות שבדיעבד אולי היה עדיף, חבל על הזמן שאנשים היו מבזבזים על לכתוב שירים לאנסטיס וסטו)
RedHell כתב וצדק - אין בארץ תרבות עידוד כמו שצריך, בטח ובטח לא אצל הקהל שלנו. זו המציאות ויהיה קשה עד בלתי אפשרי לשנות אותה, בטח ובטח כשהקבוצה לא במצב טוב.
ULTRASOUTH
Re: ULTRASOUTH
Re: ULTRASOUTH
הפלייליסט הזה בדיוק פחות הלהיטים האחרונים סחף את טרנר לשמיים בעונה הראשונה.אלדר כתב: אני את החלק שלי נותן במשחק... וזה מאוד קשה בשער 2.
יחד עם זאת הפלייליסט נהיה קצת עייף וחורק.
הקהל צמא ללהיט חדש.
יש שחקנים שאין להם שיר (איפה ההתלהבות מכל שחקן שמגיע וישר נותנים חיבוק חם?)
הטענה שלי בגדול היא על פלייליסט עייף ומעיף, יותר מידי שירים ישנים. ואין! שירים חדשים...
אפילו המחרוזת הייתה "להיט".
שוב אומר, הבעיה היא בקהל השירים או מי שמוביל אותם זה רק תירוץ.
Re: ULTRASOUTH
+1X10^6RedHell כתב: אני מבין שאתה בטירוף לירות לכל הכיוונים אבל תעצור ותנשום רגע.
מעבר לזה ששרו בשבילך בסוף המשחק בכלל כמו תמיד, לא אפיק הבעיה של הקהל.
הקהל הוא הבעיה של הקהל, רק ביום שתפנימו את זה משהו ישתנה.
אין תרבות עידוד לאף קבוצה בארץ למעט הפועל ת"א ולעיתים חיפה.
לרוב כולם יעודדו בפיקים ומשחקים טובים וכמובן שתחושת הרעב משפיעה לא מעט.
מה שאתם אומרים על מכבי כרגע הם אמרו עלינו לפניי 3 שנים, הרעב עושה את שלו והקהל אדיש ויבש.
רוצים לשנות? יש 2 אפשרויות.
או שתבואו לדרומי ותעזרו להרים אותו, או שאיכשהו תרימו את היציע שלכם ומי שיושב לידכם.
נשבר הז*ן כל היום לשמוע ביקורות על השיר הזה והשיר ההוא..
מילא היה שיר כלשהו שנותן דחיפה באיצטדיון אבל אין כי לקהל פשוט אין ז*ן באמת לעודד.
הקהל הוא הבעיה של הקהל, זה מבריק זה חומר לסטיקר.
זה לא ישתנה, אם פעם הייתי תמים לחשוב על שאלת הביצה והתרנגולת של מה קדם למה, היום זה ברור לי שלפחות לגבי הקהל הרחב הצלחה מקצועית-> תמיכה. וזה משוואה בכיוון אחד.
יש לנו את ה1500-2500 איש שאצלם המשואה היא הפיכה - הקהל הרחב ניזון מהצלחה וכשהיא תיעלם חלקים לא מבוטלים ממנו ייעלמו פיזית מהאצטדיון, וחלקים אחרים ממנו ייעלמו מבחינת הדציבלים והאנרגיות. ייהפכו לנספחים סטטיסטטים כמו בשנה האחרונה.
הבעיה שאנשים מדוכדכים, עצובים, לחוצים, כבויים, חסרי חשק - כנגזרת ישירה למצב המקצועי.
כשאמרתי סוייץ' בקהל אחרי קש חוץ לזה התכוונתי.
להפסיק לקחת את 16/17 כרפרנס להשוואות
להפסיק לגרגר על וואקמה
להפסיק לחשוב שהאנשים הם רובוטים
להפסיק לתהות על קנקנו של הקיץ הכושל (זה הכי מעייף)
להפסיק לצפות שנדרוס השנה כל מה שיגיע כי זה לא יקרה.
הולכים לעונה קשה, עונה שבה צריך להגיע במוד קרב ואין לאנשים חשק לזה. רוצים בידור, רוצים את הפרס כל הזמן.
אין מה להתמרמר זה המצב ואין דרך לשנות אותו.
- ForeverRed
- הודעות: 29363
- הצטרף: 31 מאי 2013, 19:46
Re: ULTRASOUTH
גם ההתלהבות משיר חדש ברדיו היא לא אותה התלהבות אחרי 200 השמעות.RedHell כתב: הפלייליסט הזה בדיוק פחות הלהיטים האחרונים סחף את טרנר לשמיים בעונה הראשונה.
אפילו המחרוזת הייתה "להיט".
שוב אומר, הבעיה היא בקהל השירים או מי שמוביל אותם זה רק תירוץ.
דברים שחוזרים על עצמם מאבדים מערכם. זה טבעי. תמיד צריך לשאוף לחדש ולרענן.
זה תקף גם לסגל השחקנים.
Re: ULTRASOUTH
תתחילו להפנים ולהשתחרר מכל נושא הנאמנות, עידוד ותמיכה ולהאשים את הקהל.
ברגע שמדובר ב-500 איש ובקומונה קטנה אפשר לדבר אחד עם השני ולנסות להשפיע.
הפועל באר שבע 2018 היא מופע תרבות, בידור וחוויה משפחתית עם 12,000 מנויים.
חלק יחסית קטן מאותם 12,000 קמים בבוקר והולכים לישון עם הפועל ב"ש, עושים ריפרש
כל חצי שעה בכל אתרי הספורט ומצב רוחם מושפע מתוצאות הקבוצה.
האחריות לחדש, לרענן, לרגש ולהפוך את החוויה למעניינת יותר היא של המועדון בלבד נקודה.
אנשים משלמים ממיטב כספם כדי לראות את הקבוצה, אז שיפסיקו לדבר על נאמנות ותמיכה
כאילו מדובר כאן באיזה עמותה וכל אוהד תורם מזמנו החופשי למען החברה.
כמו כל חוויה אחרת, שהמוצר (במקרה שלנו הקבוצה) יהיה איכותי יותר ומרגש יותר, כך גם
תהיה האוירה ביציעים. הדרומי מנצח על התזמורת אבל חלק נכבד מהתזמורת הם המזרחי והמערבי
ושער 10, כדי לרגש את היציעים האלה צריך מוצר טוב.
ברגע שמדובר ב-500 איש ובקומונה קטנה אפשר לדבר אחד עם השני ולנסות להשפיע.
הפועל באר שבע 2018 היא מופע תרבות, בידור וחוויה משפחתית עם 12,000 מנויים.
חלק יחסית קטן מאותם 12,000 קמים בבוקר והולכים לישון עם הפועל ב"ש, עושים ריפרש
כל חצי שעה בכל אתרי הספורט ומצב רוחם מושפע מתוצאות הקבוצה.
האחריות לחדש, לרענן, לרגש ולהפוך את החוויה למעניינת יותר היא של המועדון בלבד נקודה.
אנשים משלמים ממיטב כספם כדי לראות את הקבוצה, אז שיפסיקו לדבר על נאמנות ותמיכה
כאילו מדובר כאן באיזה עמותה וכל אוהד תורם מזמנו החופשי למען החברה.
כמו כל חוויה אחרת, שהמוצר (במקרה שלנו הקבוצה) יהיה איכותי יותר ומרגש יותר, כך גם
תהיה האוירה ביציעים. הדרומי מנצח על התזמורת אבל חלק נכבד מהתזמורת הם המזרחי והמערבי
ושער 10, כדי לרגש את היציעים האלה צריך מוצר טוב.
Re: ULTRASOUTH
חד משמעית, אבל שירים טובים שניסו להכניס ליציע לאחרונה לא תופסים בעיקר כי ההתלהבות ירדה באופן כללי ולאו דווקא משיר כזה או אחר.ForeverRed כתב: גם ההתלהבות משיר חדש ברדיו היא לא אותה התלהבות אחרי 200 השמעות.
דברים שחוזרים על עצמם מאבדים מערכם. זה טבעי. תמיד צריך לשאוף לחדש ולרענן.
זה תקף גם לסגל השחקנים.
גם הלהיטים היחסית חדשים שלנו אתמול נשמעו כמו "סם אדום" בשער 5 בוסרמיל..
- clark kent
- הודעות: 4365
- הצטרף: 13 אוקטובר 2008, 16:13
- Title: גם אני רוצה איצטדיון חדש!
- מיקום: be'er-sheva
- יצירת קשר:
Re: ULTRASOUTH
כמה שטויות אנשים רושמים פה זה לא יאמן.
ברגע שהקבוצה תתחיל לשחק נורמאלי יהיה עידוד טוב וזהו, ככה זה בכל העולם וגם אוהדי הפועל תל אביב ומכבי חיפה בפורום שמהללים את עלק "תרבות העידוד" שלהם צריכים להבין את זה.
הקהל של מכבי אתמול היה מקהלי החוץ החלשים שהגיעו לטרנר וגם אשדוד מעודדים יותר חזק מהם אחרי שכובשים גול.
נצחון-שניים טובים ותתחילו לשבח את הקהל בחזרה
ברגע שהקבוצה תתחיל לשחק נורמאלי יהיה עידוד טוב וזהו, ככה זה בכל העולם וגם אוהדי הפועל תל אביב ומכבי חיפה בפורום שמהללים את עלק "תרבות העידוד" שלהם צריכים להבין את זה.
הקהל של מכבי אתמול היה מקהלי החוץ החלשים שהגיעו לטרנר וגם אשדוד מעודדים יותר חזק מהם אחרי שכובשים גול.
נצחון-שניים טובים ותתחילו לשבח את הקהל בחזרה
Re: ULTRASOUTH
יש אזורים בדרומי בעיקר בצדדים
וזה כבר הגיע לצדדי האמצע
שאף אחד לא שר שם
וואלה קשה לעודד לבד מול שורות שבוהות במשחק.
צריך להביא כמה חברה מהארגון לשים אותם בכל האזורים האלה ולהעיר אותם
סוג של 'מרקידים ששמים בבר מצוות/חתונות'
ככה יוכל להיות איזשהו עידוד בכל היציע.
כמו שאמרו כשיש פיקים אז כל הדרומי שר ומרגישים את זה אז אם זה יהיה טיפה יותר זה בוסט כוח לפחות מהצד שלנו, הקהל.
וזה כבר הגיע לצדדי האמצע
שאף אחד לא שר שם
וואלה קשה לעודד לבד מול שורות שבוהות במשחק.
צריך להביא כמה חברה מהארגון לשים אותם בכל האזורים האלה ולהעיר אותם
סוג של 'מרקידים ששמים בבר מצוות/חתונות'
ככה יוכל להיות איזשהו עידוד בכל היציע.
כמו שאמרו כשיש פיקים אז כל הדרומי שר ומרגישים את זה אז אם זה יהיה טיפה יותר זה בוסט כוח לפחות מהצד שלנו, הקהל.
Re: ULTRASOUTH
67k מנויים בדורטמונד יגידו לך אחרת.אריק כתב:תתחילו להפנים ולהשתחרר מכל נושא הנאמנות, עידוד ותמיכה ולהאשים את הקהל.
ברגע שמדובר ב-500 איש ובקומונה קטנה אפשר לדבר אחד עם השני ולנסות להשפיע.
הפועל באר שבע 2018 היא מופע תרבות, בידור וחוויה משפחתית עם 12,000 מנויים.
חלק יחסית קטן מאותם 12,000 קמים בבוקר והולכים לישון עם הפועל ב"ש, עושים ריפרש
כל חצי שעה בכל אתרי הספורט ומצב רוחם מושפע מתוצאות הקבוצה.
האחריות לחדש, לרענן, לרגש ולהפוך את החוויה למעניינת יותר היא של המועדון בלבד נקודה.
אנשים משלמים ממיטב כספם כדי לראות את הקבוצה, אז שיפסיקו לדבר על נאמנות ותמיכה
כאילו מדובר כאן באיזה עמותה וכל אוהד תורם מזמנו החופשי למען החברה.
כמו כל חוויה אחרת, שהמוצר (במקרה שלנו הקבוצה) יהיה איכותי יותר ומרגש יותר, כך גם
תהיה האוירה ביציעים. הדרומי מנצח על התזמורת אבל חלק נכבד מהתזמורת הם המזרחי והמערבי
ושער 10, כדי לרגש את היציעים האלה צריך מוצר טוב.
לצערי אתה צודק במה שאתה אומר אבל זאת בדיוק הבעיה שהתרענו ודיברנו עליה:
שמתייחסים לאוהדים ומנויים כמו לקוחות הם יתייחסו אל המועדון בחזרה כאל מוצר.
וכשהמוצר פחות טוב פשוט לא יקנו.
זאת הבעיה המרכזית של הנהלת הפועל ב"ש.
ב-3 שנים בטרנר הם הפכו את הקהל ללקוחות פר אקסלנס כשהמצב בוסרמיל היה שונה לחלוטין.
היה אפשר לעשות את זה אחרת, אבל הדיסטנס, המרחק והמחשבה של "אנחנו לוקחים אליפויות בסיטונאות אנחנו יודעים הכי טוב הכל גם את הקהל" גמרה אותנו.
לפני שנתיים פלוס מינוס אני וגונאם התרענו וחפרנו ודיברנו והצגנו תכנית עבודה.
איך לקרב את הקהל למועדון ללא תלות באיכות המוצר, איך ליצור פה קהילה של אוהדים (וזה אפשרי).
לצערי לא הקשיבו ועכשיו יישארו עם ה 3000 נרקומנים מוסרמיל + קצת בניי נוער חדשים שנדבקו בחיידק בדרומי, בזה זה נגמר.
כל השאר יישארו לקוחות שילכו ויחזרו לפי איכות המוצר וזה כל כך חבל כי יכולנו אחרת.
Re: ULTRASOUTH
זה ברור שהפכנו ללקוחות שבועיים, כולם ראו את ת זה מגיע כולם התריעו על זה והנה זה מתפוצץ בפנים לאלונה שהצפוני סגור במשחקים באירופה, ואם אתמול זו לא מכבי ת"א אלה סכנין/רעננה/נתניה/אשדוד גם נגדם הצפוני סגור.
אבל הביקורת פה היא על העידוד, אתם בדרומי אני מבין שאתם מוציאים את הגרון ואז שמישהו פה רושם משהו אתם ידר בביקורת תוקפת" אתה שר? מה אתה עושה ביציע שלך? “( מבין את התסכול הזה שאתם עושים הכל ובאים בתלונות אבל אתם צריכים להבין שהתלונות לא למי שעושה).
גם כשלא הלך טרנר הביא נקודות ונצחונות היו בחירת שירים דוחפים שגרמו לשחקנים לאטרף. למשל השיר אחרי הגול" שהפזמון יבוא כל טרנר ישבר" בא בזמן בטירוף וטוב ולא בושה לחזור עליו איזה 5 דק רצוף כדי לדחוף את הקבוצה בסוף שרנו את זה 3-4 פעמים ונרגענו וחזרנו לשירים רגועים.
לא יקרה שום דבר אם שירים שמקפיצים את כל טרנר יחזרו על עצמם.
אבל הביקורת פה היא על העידוד, אתם בדרומי אני מבין שאתם מוציאים את הגרון ואז שמישהו פה רושם משהו אתם ידר בביקורת תוקפת" אתה שר? מה אתה עושה ביציע שלך? “( מבין את התסכול הזה שאתם עושים הכל ובאים בתלונות אבל אתם צריכים להבין שהתלונות לא למי שעושה).
גם כשלא הלך טרנר הביא נקודות ונצחונות היו בחירת שירים דוחפים שגרמו לשחקנים לאטרף. למשל השיר אחרי הגול" שהפזמון יבוא כל טרנר ישבר" בא בזמן בטירוף וטוב ולא בושה לחזור עליו איזה 5 דק רצוף כדי לדחוף את הקבוצה בסוף שרנו את זה 3-4 פעמים ונרגענו וחזרנו לשירים רגועים.
לא יקרה שום דבר אם שירים שמקפיצים את כל טרנר יחזרו על עצמם.
Re: ULTRASOUTH
אולי כדאי להתחיל בזה שהגוש ישיר, כרגע גם זה לא קורה תמיד
Re: ULTRASOUTH
יפה שמהמערבי אתה שם לא מי בשוק ומי לא בדרומיזה שי ! כתב:הקהל חלש
ואפיק מחליש עוד יותר תקהל
אתמול הוא היה בשוק על העמדה בתחילת המשחק
זה שי !
Re: ULTRASOUTH
ממש ככה, אנחנו מדברים המון זמן על תופעת השבויים והנרקומנים.oranu כתב: 67k מנויים בדורטמונד יגידו לך אחרת.
לצערי אתה צודק במה שאתה אומר אבל זאת בדיוק הבעיה שהתרענו ודיברנו עליה:
שמתייחסים לאוהדים ומנויים כמו לקוחות הם יתייחסו אל המועדון בחזרה כאל מוצר.
וכשהמוצר פחות טוב פשוט לא יקנו.
זאת הבעיה המרכזית של הנהלת הפועל ב"ש.
ב-3 שנים בטרנר הם הפכו את הקהל ללקוחות פר אקסלנס כשהמצב בוסרמיל היה שונה לחלוטין.
היה אפשר לעשות את זה אחרת, אבל הדיסטנס, המרחק והמחשבה של "אנחנו לוקחים אליפויות בסיטונאות אנחנו יודעים הכי טוב הכל גם את הקהל" גמרה אותנו.
לפני שנתיים פלוס מינוס אני וגונאם התרענו וחפרנו ודיברנו והצגנו תכנית עבודה.
איך לקרב את הקהל למועדון ללא תלות באיכות המוצר, איך ליצור פה קהילה של אוהדים (וזה אפשרי).
לצערי לא הקשיבו ועכשיו יישארו עם ה 3000 נרקומנים מוסרמיל + קצת בניי נוער חדשים שנדבקו בחיידק בדרומי, בזה זה נגמר.
כל השאר יישארו לקוחות שילכו ויחזרו לפי איכות המוצר וזה כל כך חבל כי יכולנו אחרת.
א.ב של החיים זה שאת כל מי שאתה פוגש בדרך למעלה אתה פוגש גם בדרך למטה.
המועדון עשה ניצול ציני של הביקושים ופשוט השתין על הקהל עם גביית מחירים הזויים בחלק מהמקרים
והכל בשם הביקושים וה-"אין בעיה אם אתה לא רוצה יש 1000 בתור שיקנו".
זה התחיל עוד בסוף העונה הראשונה בטרנר שהביקושים היו בשמיים, המועדון הפסיק לעבוד עם הועדים
השונים (חברות כיל,סורוקה, מכתשים, חבר וכו') כי ראו שיימכרו הכל במחיר מלא. גם מכבי ת"א כדורסל
בתקופות השיא מכרה מנויים ב-"חבר". נוצר דיסטנס, ניכור וניתוק בין הקהל הרחב למועדון, והיה ברור שבתקופות
לא טובות הגלגל יתהפך. ההטבה היחידה שקיבלו מנויי הקבוצה ב-3 השנים האחרונות היא הזכות לקנות כרטיס
במחיר מלא למשחקים שאינם במנוי (ו-30 שקל בחנות למי שקנה לזאגרב).
ככה לא משמרים מנויים, ככה לא מקרבים בין מועדון וקהל, ככה לא מתייחסים ללקוחות.
אגב, גם חלק גדול מהנרקומנים שאנחנו חלק מהם עם השנים מתפכח, סדרי העדיפות שלו בחיים משתנים,
מגיעה משפחה והוא לא נשאר לעד חורני שבור שרק רוצה סם אדום.