שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
איפה הפקת הלקחים? עד מתי יתייחסו אלינו כאל נרקמונים ובבונים?
שוב יומיים לפני משחק עשרות אוהדים ממתינים בתור דקות ארוכות ע"ח עבודה ומשפחה
כדי לקבל את המנוי.
פשוט בושה וחרפה ההתנהלות של המועדון, לא לומדים כלום ולא רוצים להתקדם.
במקום לקחת אולם ממוזג של אחד המקיפים, לשים 30 עובדים ולתקתק, נותנים לאוהדים
להתייבש בחום על 4-5 קופות עם המתנה אדירה.
בסוף אסי יעלה ברדיו עם התירוצים הרגילים.
עד מתי????
שוב יומיים לפני משחק עשרות אוהדים ממתינים בתור דקות ארוכות ע"ח עבודה ומשפחה
כדי לקבל את המנוי.
פשוט בושה וחרפה ההתנהלות של המועדון, לא לומדים כלום ולא רוצים להתקדם.
במקום לקחת אולם ממוזג של אחד המקיפים, לשים 30 עובדים ולתקתק, נותנים לאוהדים
להתייבש בחום על 4-5 קופות עם המתנה אדירה.
בסוף אסי יעלה ברדיו עם התירוצים הרגילים.
עד מתי????
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
מעניין מה השתנה, אני ביום חמישי לקחתי מנוי לדרומי תוך דקהאריק כתב:איפה הפקת הלקחים? עד מתי יתייחסו אלינו כאל נרקמונים ובבונים?
שוב יומיים לפני משחק עשרות אוהדים ממתינים בתור דקות ארוכות ע"ח עבודה ומשפחה
כדי לקבל את המנוי.
פשוט בושה וחרפה ההתנהלות של המועדון, לא לומדים כלום ולא רוצים להתקדם.
במקום לקחת אולם ממוזג של אחד המקיפים, לשים 30 עובדים ולתקתק, נותנים לאוהדים
להתייבש בחום על 4-5 קופות עם המתנה אדירה.
בסוף אסי יעלה ברדיו עם התירוצים הרגילים.
עד מתי????
- red and white
- הודעות: 3168
- הצטרף: 14 מאי 2015, 15:06
- Title: Almog
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
יש 4-5 קופות, התקינו צילייה כדי שלא תמות בחום וגם אני הייתי שם ביום חם יותר והיה מצוין , די כבר להתלונן על כל דבר , תחכה 10 דקות תיקח מנוי ולך הביתה , נמאס שמתלוננים על כל דבר ואומרים "המועדון לא עלה מדרגה", כי המודון עלה מאה מדרגות ותגיד תודה שלא מחלקים את המנויים באיזו פיצוצייה.
ד"א בהתחלה החלוקה הייתה בקונכיה וזה קרה בגלל אוהדים שהפריעו לעבודה בטרנר
ד"א בהתחלה החלוקה הייתה בקונכיה וזה קרה בגלל אוהדים שהפריעו לעבודה בטרנר
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
תשאל מי המתין 10 דקות.red and white כתב:יש 4-5 קופות, התקינו צילייה כדי שלא תמות בחום וגם אני הייתי שם ביום חם יותר והיה מצוין , די כבר להתלונן על כל דבר , תחכה 10 דקות תיקח מנוי ולך הביתה , נמאס שמתלוננים על כל דבר ואומרים "המועדון לא עלה מדרגה", כי המודון עלה מאה מדרגות ותגיד תודה שלא מחלקים את המנויים באיזו פיצוצייה.
ד"א בהתחלה החלוקה הייתה בקונכיה וזה קרה בגלל אוהדים שהפריעו לעבודה בטרנר
אותיות א-ג המתינו אתמול אחה"צ שעה וחצי.
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
אני אפילו לדקה לא הגעתי...זה היה מהמהירים שזכור ליyedidel כתב:
מעניין מה השתנה, אני ביום חמישי לקחתי מנוי לדרומי תוך דקה
21.5.16- התיקון[highlight=#FF4040][/highlight]
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
המסה הגדולה היא במזרחי.yedidel כתב:
מעניין מה השתנה, אני ביום חמישי לקחתי מנוי לדרומי תוך דקה
יש עכשיו תור מטורף באיצטדיון וכך היה גם אתמול.
פשוט מטומטמים, בא בן אדם עם שם משפחה באות ש ומחכה עשר דקות, בא מישהו
עם א ומחכה שעה וחצי. יביאו את בן שהר ב-400,000$ אבל 5,000 שקל על חלוקת
מנויים יחסכו. אסי לא יודע להיערך לדברים כאלה. איך רוצים לחלק ביומיים 6,000 מנויים
למזרחי עם 4 קופאיות?
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
אני אף פעם לא מבין למה לא מאיישים את כל הקופות תמיד. כזאת עלות זניחה.
כנראה היו גלים... אח שלי גם א.א. כמוך והוא לקח אתמול מנוי למזרחי תוך רבע שעה (היה שם ב15:30)
כנראה היו גלים... אח שלי גם א.א. כמוך והוא לקח אתמול מנוי למזרחי תוך רבע שעה (היה שם ב15:30)
- The red one
- הודעות: 20633
- הצטרף: 03 יולי 2009, 13:03
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
אז בוודאותי יהיה לך בלאגן, ממליץ לך להגיע מוקדם.שי האדום כתב:הולך ביום של המשחק לוקח את המנוי כמו גדול.
בהקשר לפוסט - הכותרת דרמטית מדיי.
עם כל הכבוד למה שקורה כרגע בוסרמיל, זה לא מצדיק את הכותרת. עובדה שכ90% מהחבר'ה כאן באו לקחת את המנוי הם יצאו גג תוך רבע שעה. אפילו אתמול!!
זה ברור שליציע המלא יקח קצת זמן ואולי אף יהיו תקלות. הבנתי שאתמול הייתה להם בעיה עם הדפים שעלייהם מחתימים. אלה דברים שקורים.
צורם לי מאוד לראות את הכותרת הזו, אחרי שאני ביום חמישי הלכתי פעמיים(!) ופעמיים לא חיכיתי בתור עם אף אחד ובנוסף הסבירו לי במדויק מה אני צריך להביא כדי לאסוף מנוי לחבר וזה התבצע ללא שום תקלות, כי אחרי פירסום מכירת המוניים הם טענו שאי אפשר לאסוף לחבר/אח/אחות/כלב שלא נמצא.
עכשיו אתה מתלונן על זה שחילקו לשמות משפחה? לא, כי מה העדפת? שכולם שם היו מתנפלים על הקופות בלי סדר מסויים? מה התלונה הבאה - שהצייליה לא מספיק גדולה והיא לא מכסה את כל התור?
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
ביום ו': כ - 25 דקות (לאות ג).אריק כתב:
תשאל מי המתין 10 דקות.
אותיות א-ג המתינו אתמול אחה"צ שעה וחצי.
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
עדכון חי מוסרמיל:
האות ח' קיבל עכשיו אחרי 48 דקות
חבר באות א' הגיע ב-9:10 ועדיין ממתין.
תמשיכו לבלבל את המוח ולהגן על הבינוניות של אסי. תביא לפה גם את מסי, עדיין בסיס האוהדים
יישאר קטן. בחור אחד שלא היה מנוי המון שנים התקשר לשפע מהקופות וביטל את המנוי שלו. תגידו
שלא צריך את אותו ובלב בלה בלה. בסוף יש 2000 מכורים והיתר תלויים בהצלחות, איצטדיון, שירות ויחס.
האות ח' קיבל עכשיו אחרי 48 דקות
חבר באות א' הגיע ב-9:10 ועדיין ממתין.
תמשיכו לבלבל את המוח ולהגן על הבינוניות של אסי. תביא לפה גם את מסי, עדיין בסיס האוהדים
יישאר קטן. בחור אחד שלא היה מנוי המון שנים התקשר לשפע מהקופות וביטל את המנוי שלו. תגידו
שלא צריך את אותו ובלב בלה בלה. בסוף יש 2000 מכורים והיתר תלויים בהצלחות, איצטדיון, שירות ויחס.
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
גם אין סיבה, אבל אני מסביר שהלחץ הוא במזרחי ואי אפשר להקצות יומיים ואותה כמות קופאיות.delta7 כתב: ביום ו': כ - 25 דקות (לאות ג).
מה שהולך עכשיו בוסרמיל זה גן חיות.
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
בשנה הבאה יביאו לכם מזל"ט עם סנטה קלאוס שיכנס ויביא לכול אחד ממכם את המנוי ביד באמצע הלילה.
אין על הקהל הבאר שבעי, קהל מספר אחד בלהתלונן.
אין על הקהל הבאר שבעי, קהל מספר אחד בלהתלונן.

- The red one
- הודעות: 20633
- הצטרף: 03 יולי 2009, 13:03
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
באמת לא צריכים אנשים שמחכים 40 דקות ואז מבטלים מנוי בגלל זה. ממש אבל ממש לא צריכים אותם. מעניין מה יקרה עם הבן אדם שהוא יקבל יחס שירות מזעזע מחברת חשמל. אני מבסוט שהוא ביטל ומקווה גם שהבן אדם מאתמול בפייסבוק ביטל, בתקווה למצוא 2 אוהדים אמיתיים במשבצת שלהם (סטייל המחטף עם הוגו והובאן בקיץ שעבראריק כתב:
תמשיכו לבלבל את המוח ולהגן על הבינוניות של אסי. תביא לפה גם את מסי, עדיין בסיס האוהדים
יישאר קטן. בחור אחד שלא היה מנוי המון שנים התקשר לשפע מהקופות וביטל את המנוי שלו. תגידו
שלא צריך את אותו ובלב בלה בלה. בסוף יש 2000 מכורים והיתר תלויים בהצלחות, איצטדיון, שירות ויחס.

אריק, אף אחד לא מגן. אבל עובדה שעד עכשיו זה הלך בסדר גמור ורק מאתמול בצהריים בערך התחילו להשמע תלונות. אתה מתלונן על זה שמתנפלים כמו חיות? תבוא בתלונות לחברים שלך ביציע שנכנסו לטרנר ולכן החברה הכלכלית הורתה לקבוצה להעביר את המכירה לוסרמיל. לא שבקונכייה היו יותר קופות, כן? אבל היה שם יותר נעים לעמוד ותור שאני בטוח שהיה יותר מסודר מוסרמיל.
מה שאמרת בשורה האחרונה היה נכון גם אם היית בא ולוקח את המנוי שלך תוך 2 דקות.
שלא תבין לא נכון, אריק, אין ספק שתמונות כאלה לא צריכות לחזור. אבל מפה ועד לבטל מנויים? מתייחסים כמו בבונים ש85% מהקהל לקח את המנוי שלו בלי שום בעיות? לא מקבל.
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
ביקורת לגיטימית גם אם היא בסגנון מתלהם.אריק כתב:עדכון חי מוסרמיל:
האות ח' קיבל עכשיו אחרי 48 דקות
חבר באות א' הגיע ב-9:10 ועדיין ממתין.
תמשיכו לבלבל את המוח ולהגן על הבינוניות של אסי. תביא לפה גם את מסי, עדיין בסיס האוהדים
יישאר קטן. בחור אחד שלא היה מנוי המון שנים התקשר לשפע מהקופות וביטל את המנוי שלו. תגידו
שלא צריך את אותו ובלב בלה בלה. בסוף יש 2000 מכורים והיתר תלויים בהצלחות, איצטדיון, שירות ויחס.
לא ברור לי למה אתה מפחד לכוון את החיצים שלך ישר על אלונה?
אם היא מתעקשת להעסיק את אסי הבינוני כדברייך 5 שנים אז לדעתי זו האחריות הבלעדית שלה, לא?
נערך לאחרונה על ידי גדי ב 14 יולי 2015, 09:40, נערך פעם 1 בסך הכל.
אל תשאל מה הפועל באר שבע יכולה לעשות למענך אלא שאל את עצמך מה אתה יכול לעשות למענה