"הקרב על הבית"

כל מה שקשור להפועל באר-שבע - "גאוות הנגב"
סמל אישי של משתמש
ForeverRed
הודעות: 29363
הצטרף: 31 מאי 2013, 19:46

Re: "הקרב על הבית"

שליחה על ידי ForeverRed »

ran כתב:

אל תשווה חצי גמר , באיצטדיון נייטרלי , חוויה אדירה שכל אוהד שלנו לא רוצה לפספס את החגיגה ביום שכזה . או משחק בבלומפילד שאתה מקבל 1400 כרטיסים שבוודאי שיטרפו בתוך 5 דק' .
למשחק בית שצריך להביא 10 אלף איש צריך לעשות שיווק , שיווק עושים כשהקהל רדום , כל העונה הזאת אנחנו רואים רק את הקהל מדליק את עצמו ברשתות החברתיות , לא ראיתי שום קמפיין של המועדון כל העונה ! יש להנהלה שלנו הרבה דברים לשפר בין אם זה בשיווק , בין אם במכירת מוצרי הקבוצה , ועד שגם הדברים ה"קטנים" הללו לא יקרו אנחנו נישאר קבוצה בינונית .
לא צריך להציב תנאים לאוהדים שלנו , תתנו את שער 9 מהתחלה , למה מגיע לאוהד של קבוצה יריבה לשבת ביציע טוב יותר מאשר לאוהדי הקבוצה שלך ?
מה גם שאוהדי הפועל ב"ש נזכרים יומיים לפני משחק לרכוש כרטיסים , אנשים עובדים , לומדים , לא לכולם יש זמן ללכת ללונה טורס לרכוש כרטיס באמצע היום , בסופ"ש יש קצת יותר זמן , או באיצטדיון לפני המשחק , אבל היה לחץ לתת למכבי כרטיסים , הם יותר חשובים מהאוהדים שלנו .
ההנהלה מתנהגת כאילו היא עושה לנו טובה , הקהל לא מטומטם , הם חייבים להבין את זה כבר !!!
עכשיו רק חסר שאלונה תעניק לייני את הצלחת
לא צריך תמיד לחפש להיות המסכנים, אלו שדפקו אותם, אלו שמציבים להם תנאים ואולטימטומים.
מהלך של פתיחת שער 9 לקהל האוהדים שלנו דורש היערכות לוגיסטית והשקעה כספית. תחשוב טוב ותבין בעצמך שאין טעם להיכנס לכל הבלגן הזה ולפתוח אותו
מראש וללא תנאים לאוהדים שלנו, כשברור כשמש שהם לא עומדים למלא אותו. במצב כזה המועדון מפסיד פעמיים - פעם אחת מבחינת המאמצים שנעשים לשווא
ופעם שנייה מבחינה כלכלית, שכן היציע הנ"ל יאוכלס ע"י כמה עשרות בודדות של כוחותינו במקרה הטוב, ואילו שער 3 יישאר ריק לחלוטין כי המשטרה לא תאשר לאוהדי
מכבי לשבת שם. אז בוא תגיד לי איפה ההיגיון? לעשות דווקא? להפסיד כסף בכוונה? אם יש מישהו לבוא אליו בטענות זה קודם כל הקהל שלנו שמשום מה אנשים
ממשיכים להעריך אותו יתר על המידה. המהלך הזה היה אבוד מראש.

סמל אישי של משתמש
אדום זקן
הודעות: 14618
הצטרף: 19 אוקטובר 2010, 23:17

Re: "הקרב על הבית"

שליחה על ידי אדום זקן »

ForeverRed כתב: לא צריך תמיד לחפש להיות המסכנים, אלו שדפקו אותם, אלו שמציבים להם תנאים ואולטימטומים.
מהלך של פתיחת שער 9 לקהל האוהדים שלנו דורש היערכות לוגיסטית והשקעה כספית. תחשוב טוב ותבין בעצמך שאין טעם להיכנס לכל הבלגן הזה ולפתוח אותו
מראש וללא תנאים לאוהדים שלנו, כשברור כשמש שהם לא עומדים למלא אותו. במצב כזה המועדון מפסיד פעמיים - פעם אחת מבחינת המאמצים שנעשים לשווא
ופעם שנייה מבחינה כלכלית, שכן היציע הנ"ל יאוכלס ע"י כמה עשרות בודדות של כוחותינו במקרה הטוב, ואילו שער 3 יישאר ריק לחלוטין כי המשטרה לא תאשר לאוהדי
מכבי לשבת שם. אז בוא תגיד לי איפה ההיגיון? לעשות דווקא? להפסיד כסף בכוונה? אם יש מישהו לבוא אליו בטענות זה קודם כל הקהל שלנו שמשום מה אנשים
ממשיכים להעריך אותו יתר על המידה. המהלך הזה היה אבוד מראש.
!!!
אבל למה להתעסק עם עובדות.
עדיף להתעסק עם זה שאנחנו הדרומיים המסכנים הקטנים שתמיד דופקים אותם,כמו שחלק כאן מנסים לצייר אותנו כל הזמן.
קודם שייקנו מה שנתנו לכם אחרי זה תבכו

סמל אישי של משתמש
דר אדום בנשמה
הודעות: 24102
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 10:59
Title: הפועל אימפריה!

Re: "הקרב על הבית"

שליחה על ידי דר אדום בנשמה »

אני בטוח שבאצטדיון החדש יגיע יותר קהל, אבל אסור לנו להלין על ההנהלה, מה שהזוי זה שהיינו בתחתית במצב גרוע ושמכרו כרטיסים ב10 שקל הקהל מילא את וסרמיל עד אפס מקום, אולי יש לנו קהל של קמצנים...
הפועל באר שבע, אלופה לעונת 2015-2016!

סמל אישי של משתמש
Sir Alex Ferguson
הודעות: 18834
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 16:20
Title: אליניב ברדה

Re: "הקרב על הבית"

שליחה על ידי Sir Alex Ferguson »

מגיע לקהל הרחב שלא קונה כרטיס למרות ההצלחה את ההנהלה החובבנית שלנו, ומגיע להנהלה החובבנית שלנו את הקהל הרחב שלא קונה כרטיס למרות ההצלחה.

סמל אישי של משתמש
CrazyRed7
הודעות: 24645
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 10:19
Title: קרייזי-רד7

Re: "הקרב על הבית"

שליחה על ידי CrazyRed7 »

Sir Alex Ferguson כתב:מגיע לקהל הרחב שלא קונה כרטיס למרות ההצלחה את ההנהלה החובבנית שלנו, ומגיע להנהלה החובבנית שלנו את הקהל הרחב שלא קונה כרטיס למרות ההצלחה.
סיכמת את הנושא בצורה הטובה ביותר :חיוך גדול:

סמל אישי של משתמש
8red
הודעות: 3582
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 09:49

Re: "הקרב על הבית"

שליחה על ידי 8red »

Sir Alex Ferguson כתב:מגיע לקהל הרחב שלא קונה כרטיס למרות ההצלחה את ההנהלה החובבנית שלנו, ומגיע להנהלה החובבנית שלנו את הקהל הרחב שלא קונה כרטיס למרות ההצלחה.
מעתה אמור: מועדון קטן עם קהל קטן!
לגבי הקהל הרחב אז הוכח שהוא פח.
לגבי המועדון - יש לי רק מילה אחת לומר: בושה!
אין מותג, מצליח ככל שיהיה (והפועל ב"ש רחוקה שנות אור מלהיות מותג שכזה או בכלל) - שלא צריך תחזוק ושיווק.
אם המועדון עושה 0 לטובת שיווק - אז למה שהקהל הרחב יתאמץ? וזאת התשובה ששמעתי מלא מעט בעלי עסקים שניסיתי לרתום אותם למאמץ.

רק כואב לי דבר אחד וזה על החברים שלי לארגון ה-South Side שהתאמצו ועשו ונפגשו עם כל מי שהם יכולים כדי שהאצטדיון שלנו יהיה בשבת אדום ככל שאפשר, ועדיין עוסקים בשעה זו בהרמת תפאורה שתכבד את לופא ז"ל.
טוב לדעת שיש עדיין אנשים שמונעים מאהבה טהורה לקבוצה וזה מה שצריך לחזק את כולנו לגבי העתיד, כי אולי בקרב הזה נכשלנו אבל במלחמה שלנו על זהות המועדון אנחנו ננצח.
הפועל אני כבר משתגע

סמל אישי של משתמש
ג'וני
הודעות: 1004
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 13:26
Title: אלונה חייבת להישאר

Re: "הקרב על הבית"

שליחה על ידי ג'וני »

מה קשור הנהלה, אחרי שאפילו לשער 6 לא נמכרו כל הכרטיסים?

יש לנו קהל פח שלא מבין את חשיבות המשחק ואף פעם לא מסוגל לראות בראיה רחבה לעתיד, רק עכשיו והרגע.

ושוב כל הכבוד לאירגון האוהדים על הניסיון.

סמל אישי של משתמש
8red
הודעות: 3582
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 09:49

Re: "הקרב על הבית"

שליחה על ידי 8red »

זה קשור בקשר ישיר והדוק עם מה שעשו לאוהדים עם הכרטיסים של משחק העונה הראשון בבלומפילד.
ההנהלה שלך מבינה את חשיבות המשחק? אתה באמת יכול לומר שיש מישהו בהנהלה שרואה ראייה רחבה לעתיד?
הנהלה ששמה ז.ין על הבייתיות שלה (ולא בפעם הראשונה או השניה) ועל האוהדים הכי מסורים שלה - שלא תצפה ששאר הקהל יהיה יותר "צדיק מהאפיפיור".
הפועל אני כבר משתגע

סמל אישי של משתמש
Sir Alex Ferguson
הודעות: 18834
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 16:20
Title: אליניב ברדה

Re: "הקרב על הבית"

שליחה על ידי Sir Alex Ferguson »

ג'וני כתב:מה קשור הנהלה, אחרי שאפילו לשער 6 לא נמכרו כל הכרטיסים?

יש לנו קהל פח שלא מבין את חשיבות המשחק ואף פעם לא מסוגל לראות בראיה רחבה לעתיד, רק עכשיו והרגע.

ושוב כל הכבוד לאירגון האוהדים על הניסיון.
ג'וני, מעדיף לשמור על הכבוד של ההנהלה שלנו ולא לספר על כל מה שעבר עלינו בימים האחרונים, אבל רק אציין שבכל מה שהם יכלו להקשות על הארגון, הם הקשו, כשמבחינת עזרה הם לא נקפו אצבע (ולא דיברנו על חוסר השיווק של המשחק מצדם).
חיים לוי, 1978 - 2013, אגדות לעולם לא מתות!

סמל אישי של משתמש
sumsum
הודעות: 1914
הצטרף: 22 אוקטובר 2008, 21:06

Re: "הקרב על הבית"

שליחה על ידי sumsum »

הבנתי משה, ההנהלה 'לא רצתה שיקנו' כרטיסים לשער 6, ובכלל היו "מעדיפים" שהאצטדיון היה צבוע צהוב.
עובדתית במועדון ידעו למה לא רצו להכנס למהלך שרק הביך את הקהל של באר-שבע וחשף אותו במערומיו.

סמל אישי של משתמש
אדום זקן
הודעות: 14618
הצטרף: 19 אוקטובר 2010, 23:17

Re: "הקרב על הבית"

שליחה על ידי אדום זקן »

sumsum כתב:הבנתי משה, ההנהלה 'לא רצתה שיקנו' כרטיסים לשער 6, ובכלל היו "מעדיפים" שהאצטדיון היה צבוע צהוב.
עובדתית במועדון ידעו למה לא רצו להכנס למהלך שרק הביך את הקהל של באר-שבע וחשף אותו במערומיו.
וכל מילה מיותרת!!!

סמל אישי של משתמש
taltal
הודעות: 2487
הצטרף: 19 יוני 2013, 15:03

Re: "הקרב על הבית"

שליחה על ידי taltal »

שטויות במיץ
למה שיעשו לך דווקא?

סמל אישי של משתמש
אריאל2
הודעות: 1824
הצטרף: 26 אוגוסט 2012, 14:19
Title: דע מאין באת ולאן אתה הולך

Re: "הקרב על הבית"

שליחה על ידי אריאל2 »

Sir Alex Ferguson כתב:מגיע לקהל הרחב שלא קונה כרטיס למרות ההצלחה את ההנהלה החובבנית שלנו, ומגיע להנהלה החובבנית שלנו את הקהל הרחב שלא קונה כרטיס למרות ההצלחה.
יש ההבדל אחד. לקהל שמורכב מאלפי אנשים אי אפשר לבוא בתלונות, למרות שזה מאכזב מאוד לראות שמעבר לגרעין השרוף יש מעט מאוד אוהדים נלווים שלא באים כשהמשחק לפרוטוקול.
מי שאחראי לשווק את המוצר הוא לא הלקוח. אם אין ביקוש אז יש בעיה במוצר, בשיווק או במחיר.רק המועדון קובע מחירים וסדרי עדיפויות. רק המועדון צריך לחשוב מעבר לקצה האף על העונה הבאה, על ההכנסה העתידית, על הגדלת חוג האוהדים, על חשיבות המושג ביתיות, על מכירות נלוות של מרצ'נדייז, על יחס נאות לאוהד, על עמידה בהתחייבויות ועל נראות אתר האינטרנט.
לאורך כל העונה השיווק הרציני בא מהאוהדים. בלי הפוסטים של מישל מי היה יודע בכלל מתי הנוער משחק ואיך היה המשחק. אפילו הדפסה על חולצות המועדון שנמכרו סוף סוף נעשתה באופן פרטי על ידי אוהד. היו שתי פארסות עם כרטיסים למשחקי החוץ נגד מכבי ועולם כמנהגו נוהג. בקרב על הבית הקבוצה נכשלה ועולם כמנהגו נוהג. לא צריך ישר לפטר אבל צריך ללמוד מטעויות ולהסיק מסקנות ולא נראה שזה קרה.
אחרי שנים של דשדוש בתחתית אנחנו באירופה וצעד ממקום שני. מה המועדון כמועדון הרוויח? חוג האוהדים גדל? ממוצע הצופים הנאמנים עלה או יעלה בשנה הבאה? עזבנו את לונה טורס? האם הוסקו מסקנות משכר הלימוד שהאוהדים שילמו השנה? במשחקי העונה הבאים לא תהיה פארסת כרטיסים?
במשחקים באירופה (נקווה שיותר מאחד) יהיה דיל מסודר לאוהדים, שלא לומר החכרת מטוס לקבוצה + חלק או כל האוהדים שרוצים להצטרף, או שנאלץ לשוטט ברחבי אלבניה/איסלנד/ווטאבר ולחפש רכבת לאיצטדיון?
מי שלא הצליח לארגן מכירה מסודרת של כרטיסים למשחק ביפו יצליח לארגן דיל נורמלי למשחק בבאקו?
המשחק הזה הוא עוד דוגמה לבעיות הניהוליות והתפעוליות בקבוצה. בטווח הקצר המועדון הרוויח (ויכל להרוויח יותר). וסרמיל מלא והקופה רושמת.
בטווח הרחוק כולם הפסידו. אוהדים חדשים לא באו, השרופים אוכלים את הלב ומרגישים מרומים , ורק אוהדי מכבי מתרווחים על חצי איצטדיון כשאנחנו מימנו ספסרים.

סמל אישי של משתמש
גדי
הודעות: 4921
הצטרף: 03 נובמבר 2008, 16:06

Re: "הקרב על הבית"

שליחה על ידי גדי »

אריאל2 כתב: יש ההבדל אחד. לקהל שמורכב מאלפי אנשים אי אפשר לבוא בתלונות, למרות שזה מאכזב מאוד לראות שמעבר לגרעין השרוף יש מעט מאוד אוהדים נלווים שלא באים כשהמשחק לפרוטוקול.
מי שאחראי לשווק את המוצר הוא לא הלקוח. אם אין ביקוש אז יש בעיה במוצר, בשיווק או במחיר.רק המועדון קובע מחירים וסדרי עדיפויות. רק המועדון צריך לחשוב מעבר לקצה האף על העונה הבאה, על ההכנסה העתידית, על הגדלת חוג האוהדים, על חשיבות המושג ביתיות, על מכירות נלוות של מרצ'נדייז, על יחס נאות לאוהד, על עמידה בהתחייבויות ועל נראות אתר האינטרנט.
לאורך כל העונה השיווק הרציני בא מהאוהדים. בלי הפוסטים של מישל מי היה יודע בכלל מתי הנוער משחק ואיך היה המשחק. אפילו הדפסה על חולצות המועדון שנמכרו סוף סוף נעשתה באופן פרטי על ידי אוהד. היו שתי פארסות עם כרטיסים למשחקי החוץ נגד מכבי ועולם כמנהגו נוהג. בקרב על הבית הקבוצה נכשלה ועולם כמנהגו נוהג. לא צריך ישר לפטר אבל צריך ללמוד מטעויות ולהסיק מסקנות ולא נראה שזה קרה.
אחרי שנים של דשדוש בתחתית אנחנו באירופה וצעד ממקום שני. מה המועדון כמועדון הרוויח? חוג האוהדים גדל? ממוצע הצופים הנאמנים עלה או יעלה בשנה הבאה? עזבנו את לונה טורס? האם הוסקו מסקנות משכר הלימוד שהאוהדים שילמו השנה? במשחקי העונה הבאים לא תהיה פארסת כרטיסים?
במשחקים באירופה (נקווה שיותר מאחד) יהיה דיל מסודר לאוהדים, שלא לומר החכרת מטוס לקבוצה + חלק או כל האוהדים שרוצים להצטרף, או שנאלץ לשוטט ברחבי אלבניה/איסלנד/ווטאבר ולחפש רכבת לאיצטדיון?
מי שלא הצליח לארגן מכירה מסודרת של כרטיסים למשחק ביפו יצליח לארגן דיל נורמלי למשחק בבאקו?
המשחק הזה הוא עוד דוגמה לבעיות הניהוליות והתפעוליות בקבוצה. בטווח הקצר המועדון הרוויח (ויכל להרוויח יותר). וסרמיל מלא והקופה רושמת.
בטווח הרחוק כולם הפסידו. אוהדים חדשים לא באו, השרופים אוכלים את הלב ומרגישים מרומים , ורק אוהדי מכבי מתרווחים על חצי איצטדיון כשאנחנו מימנו ספסרים.
אריאל - אני מצדיע לך. אי אפשר לבטא יותר טוב מזה את שורש העניין.
אפשר לטעות וזה אפילו לגיטימי אבל ארגון בריא ששואף לצמוח חייב כל הזמן לבצע למידות ולתקן כשלים.
זה לא סותר את המאמץ האדיר שנעשה השנה וההישגים המצויינים.
אני פשוט מודאג ומוטרד מזה שיש הזדמנות פז להשתדרג והמועדון במקום לללכת קדימה מתכנס בתוך עצמו ולא מראה שום נכונות בסיסית לשתף פעולה עם ארגון האוהדים המדהים שלנו.
שום שאפו על ניתוח מדהים של הסיטואציה
אל תשאל מה הפועל באר שבע יכולה לעשות למענך אלא שאל את עצמך מה אתה יכול לעשות למענה

סמל אישי של משתמש
הסניגור האדום
הודעות: 2154
הצטרף: 04 ספטמבר 2008, 23:23
Title: קרייזי-רד

Re: "הקרב על הבית"

שליחה על ידי הסניגור האדום »

אריאל2 כתב: יש ההבדל אחד. לקהל שמורכב מאלפי אנשים אי אפשר לבוא בתלונות, למרות שזה מאכזב מאוד לראות שמעבר לגרעין השרוף יש מעט מאוד אוהדים נלווים שלא באים כשהמשחק לפרוטוקול.
מי שאחראי לשווק את המוצר הוא לא הלקוח. אם אין ביקוש אז יש בעיה במוצר, בשיווק או במחיר.רק המועדון קובע מחירים וסדרי עדיפויות. רק המועדון צריך לחשוב מעבר לקצה האף על העונה הבאה, על ההכנסה העתידית, על הגדלת חוג האוהדים, על חשיבות המושג ביתיות, על מכירות נלוות של מרצ'נדייז, על יחס נאות לאוהד, על עמידה בהתחייבויות ועל נראות אתר האינטרנט.
לאורך כל העונה השיווק הרציני בא מהאוהדים. בלי הפוסטים של מישל מי היה יודע בכלל מתי הנוער משחק ואיך היה המשחק. אפילו הדפסה על חולצות המועדון שנמכרו סוף סוף נעשתה באופן פרטי על ידי אוהד. היו שתי פארסות עם כרטיסים למשחקי החוץ נגד מכבי ועולם כמנהגו נוהג. בקרב על הבית הקבוצה נכשלה ועולם כמנהגו נוהג. לא צריך ישר לפטר אבל צריך ללמוד מטעויות ולהסיק מסקנות ולא נראה שזה קרה.
אחרי שנים של דשדוש בתחתית אנחנו באירופה וצעד ממקום שני. מה המועדון כמועדון הרוויח? חוג האוהדים גדל? ממוצע הצופים הנאמנים עלה או יעלה בשנה הבאה? עזבנו את לונה טורס? האם הוסקו מסקנות משכר הלימוד שהאוהדים שילמו השנה? במשחקי העונה הבאים לא תהיה פארסת כרטיסים?
במשחקים באירופה (נקווה שיותר מאחד) יהיה דיל מסודר לאוהדים, שלא לומר החכרת מטוס לקבוצה + חלק או כל האוהדים שרוצים להצטרף, או שנאלץ לשוטט ברחבי אלבניה/איסלנד/ווטאבר ולחפש רכבת לאיצטדיון?
מי שלא הצליח לארגן מכירה מסודרת של כרטיסים למשחק ביפו יצליח לארגן דיל נורמלי למשחק בבאקו?
המשחק הזה הוא עוד דוגמה לבעיות הניהוליות והתפעוליות בקבוצה. בטווח הקצר המועדון הרוויח (ויכל להרוויח יותר). וסרמיל מלא והקופה רושמת.
בטווח הרחוק כולם הפסידו. אוהדים חדשים לא באו, השרופים אוכלים את הלב ומרגישים מרומים , ורק אוהדי מכבי מתרווחים על חצי איצטדיון כשאנחנו מימנו ספסרים.
נורא ואיום ששם עכשיו אנו נקראים כפוי טובה! במקום להתחיל בשיווק נכון, לא משנה אם בתחילת העונה או בסופה, עכשיו הם מתכנסים בתוך עצמם כמו קיפוד שמתגונן,
היי אתם שם,זו ביקורת בונה! אפשר להתעורר גם עכשיו אף פעם לא מאוחר.

שלח תגובה