לא יודע. החלטה לא פשוטה אם להתחיל לעשות את כל הקידומים האלה על משחקים כן בעלי חשיבות שעל פניו לא אמורה להיות איתם בעיית מכירה. אם יתנו עכשיו מבצעים למשחק כזה, אנשים לא יגיעו למשחקי ליגה כי לא 'שווה' להם מכיוון שעל המשחק מול ניקוסיה הם גם קיבלו הנחה/צעיף/כרטיס למשחק אחר.אריאל2 כתב: נווה גם קבוצות גדולות מאיתנו מקדמות את המוצר, כלומר את עצמן. בעיקר כשלא הולך.
הקידום הזה מכוון לקהל שאינו שבוי, והקהל שאינו שבוי מוכן לשים X שקלים בשביל לשיר בטרנר לאוהדי מכבי את שיר הקונטרה אבל לא מוכן לשלם את אותו הסכום כדי לראות את ניקוסיה.
מבחינת אינטרס של אוהד מעדיף שלא יפתו אנשים לבוא דרך מבצעים, כי סביר להניח שמי שמגיע רק בגלל מבצע כזה או אחר, כנראה שלא ממש נרגיש אותו ביציע והוא גם יתנדף בדקה 80 אם המשחק לא יהיה רלוונטי. מול זאגרב לא עשו מבצעים ואנשים הפתיעו בעידוד וגם נשארו להודות לשחקנים כמו שצריך.
לעומת זאת, מבחינת אינטרס כלכלי של מועדון, אולי כן עדיף לתמחר את זה בצורה כזו שתמשוך קהל ולא תפגע כלכלית. כמו שאמרתי, החלטה לא פשוטה, אבל חבל שהגענו למצב כזה...