מנויים 2023/24
Re: מנויים 2023/24
רק כדי להסיר ספק, התקלה שמראה שיש שגיאה בחיוב ובכל זאת מקבלים מייל אישור הייתה לי גם שנה שעברה במנויים ובכרטיסים באותו קבוע.
שלא יבלבלו את המוח.
שלא יבלבלו את המוח.
Re: מנויים 2023/24
אצלי יש הודעת שגיאה לאחר החיוב וכבר 5 שעות כמעט בלי שום מייל אישור, לך תדע.
Re: מנויים 2023/24
על איזה חברה מארה"ב הם מדברים שם? הם סולקים עם קרגיטגארד
- Sir Alex Ferguson
- הודעות: 18834
- הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 16:20
- Title: אליניב ברדה
Re: מנויים 2023/24
אצלי היו שתי הודעות שגיאה בשני מקרים שונים וכמובן לא נשלח מייל.
בטלפון כמובן שאחרי 16:00 אין מענה כשגם מספר הווטסאפ שנתנו אחרי התכתבות איתם שלח לי את ההודעה הבאה:
״שלום, מוקד השירות סגור כעת. ולכן פנייתך לא נרשמה. לקבלת מענה יש לשלוח הודעה בשעות הפעילות בימים א-ה בין 09:00-16:00. ובימי שישי וערבי חג 09:00-12:00. תודה.״
חיים לוי, 1978 - 2013, אגדות לעולם לא מתות!
Re: מנויים 2023/24
לא הותירו ברירה חוץ מלרכוש את הכרטיסים פרונטלית. חזרנו 8 שנים אחורה.
יש גם אפשרות דרך המוקד אם מישהו מעוניין.
מקווה מאוד שלא נאבד צופים בגלל השטות הזאת. בכל מקרה כל משרדי הכרטיסים הם בושה וחרפה, התעמרות בקהל שבוי.
יש גם אפשרות דרך המוקד אם מישהו מעוניין.
מקווה מאוד שלא נאבד צופים בגלל השטות הזאת. בכל מקרה כל משרדי הכרטיסים הם בושה וחרפה, התעמרות בקהל שבוי.
- ForeverRed
- הודעות: 29363
- הצטרף: 31 מאי 2013, 19:46
Re: מנויים 2023/24
מצבכם עוד טוב.
קראתי על כאלה שביצעו רכישה, קיבלו הודעת שגיאה והמשיכו לבצע עוד ועוד רכישות.
לכו תדעו כמה פעמים חייבו אותם.
איזה כאב ראש.
קראתי על כאלה שביצעו רכישה, קיבלו הודעת שגיאה והמשיכו לבצע עוד ועוד רכישות.
לכו תדעו כמה פעמים חייבו אותם.
איזה כאב ראש.
Re: מנויים 2023/24
מורה נבוכים לאוהד הפועל ב"ש באתר שפע הפקות
או
"30 גוונים של שחור" ברכישת כרטיס :
1. לחידוש מנוי אנא לחץ על הלינק המצ"ב
2. אם לחצת ולא קורה כלום - לחץ שנית
3. אם לחצת ולא קורה כלום - אל תרתח אדון עזריאל ולחץ בפעם שלישית
4. אם לחצת והתחיל להיטען דף האתר - אנא חייך
5. אם קיבלת הודעת שגיאה והאתר לא עלה - הסר את החיוך
6. רענן את הדף והמתן
7. אם לא קורה כלום - האתר ככל הנראה קרס . אין ממה לחשוש - זו תקלה אופיינית לאתר שלא קשורה למכשיר האישי שאתה גולש ממנו .
8. חזור על שלבים 1-7
9. אם במקרה באחד השלבים ניתקלת בהודעה המבשרת לך שנדרש ממך להמתין בתור כדי להיכנס לאתר - שמח בחלקך כי 50% מהבעיה נפתרה והשגת התקדמות וציון דרך משמעותי בדרך לרכישת כרטיס
10. כעת , בהתאם לזמן הדרוש ממך להמתין תוכל לבחור אם להזמין מגש פיצה או לחמם פופקורן - בכל מקרה אל תוריד את העיניים מהמסך שכן דברים לא צפויים עלולים לקרות ותוכל לאבד את התור ולחזור על שלבים 1-10 .
11. אם הגעת למסך הרכישה - שחרר תפילת "מודה אני" ובחר את המושב הרצוי
12. כעת הגעת לחלק הטריקי - שלב התשלום
13. כעת להפתעתך תיווכח לדעת שבגין כל התהליך הנעים שעברת עד כה , בעבור חוויית הרכישה באתר תצטרך לשלם גם עמלה בסך 5 ₪ . נהדר .
13. לאחר שעברה לך תחושת הגועל והכעס ( טאמס יעזור במקרה הזה ) - מלא את פירטי האשראי ולחץ על תשלום
14. כעת תגלה כי שכחת לסמן איזה תיבת הסכמה לתקנון שבדרך כלל אף אחד לא רואה אותה מרוב שהיא קטנה ומוסתרת
15. חזור על סעיף 13 , וודא כי מילאת את קוביית התקנון , ולחץ על תשלום
16. כעת יכולה לקפוץ הודעה שתודיע לך כי לא ניתן להשלים את תהליך הרכישה מאחר והמושב שבחרת בשלב 11 כבר נתפס . קורה . או שלא . לך תבין איך מערכת ממוחשבת עובדת .
17. כשתנסה לרפרש או לחזור צעד אחורה לרכישת כרטיס , המערכת תזרוק אותך החוצה ותצטרך לחזור על צעדים 1-16 מחדש .
18. אם כן הצלחת לתפוס מושב שאף אחד לא תפס לפניך - כעת תופיע נקודה במרכז המסך שרצה במעגלים ( סימן לכך שהמערכת חושבת ומעבדת את הבקשה המורכבת שביצעת באתר - חייב לציין שזו בקשה ברמת קושי של מילוי טופס ויזה לארה"ב )
19. ב-95% מהמקרים - כשיסתיים תהליך החיוב תקבל הודעת שגיאה שתהליך העיבוד טרם הסתיים או שגיאה כללית כלשהי . אל תירא ישראל , אל תירא
20. גש לתיבת המייל ובדוק כי קיבלת את המייל הנכסף המעיד כי תהליך הרכישה בוצע ,בהצלחה , ישנו מספר הזמנה וכי קיבלת את הכרטיס הנחשק למייל .
21. אם התמזל מזלך להיות בין 5% מאלה שהכל עובר אצלם חלק - הרווחת וסיימת את תהליך הרכישה באתר .
22. אם לא - בדוק שהכרטיס לא הגיע לתיבת הספאם או הג'אנק או לתיקיית טיול משפחתי לפאפוס 2019 .
23. אם עדיין לא הגיע לאף אחת מהתיקיות מהנ"ל - המתן כ-20 דקות
24. אם גם לאחר 20 דקות לא הגיע - צלצל למשרדי שפע הפקות או שלח להם הודעת ווטסאפ
25. אם צילצלת אחרי השעה 16:00 - משתתפים בצערך , אנא צור קשר בשעות הפעילות
26. אם שלחת הודעת ווטסאפ אחרי השעה 16:00 - משתתפים בצערך , אנא צור קשר בשעות הפעילות
27. ברור לך שבינתיים המקומות הטובים יותר נתפסים ומפלס הכעס עולה ( אבל העיקר 5 ₪ עמלה )
28. כוון שעון מעורר ל-8:00 בבוקר ליום המחרת
29. צלצל יום למחרת עם תקווה בלב כי זו הייתה רק שגיאת מערכת ולא צריך להתחיל את כל התהליך מהתחלה
30. אם לאחר כל זאת לא הצלחת לרכוש כרטיס יש 2 אפשרויות : או שאתה נאחס או שככל הנראה תאלץ להגיע פיזית למשרד הכרטיסים ולרכוש את הכרטיס המיוחל .
חוויית שרות בשנת 2023 בואכה 2024 .
מוי כיף
או
"30 גוונים של שחור" ברכישת כרטיס :
1. לחידוש מנוי אנא לחץ על הלינק המצ"ב
2. אם לחצת ולא קורה כלום - לחץ שנית
3. אם לחצת ולא קורה כלום - אל תרתח אדון עזריאל ולחץ בפעם שלישית
4. אם לחצת והתחיל להיטען דף האתר - אנא חייך
5. אם קיבלת הודעת שגיאה והאתר לא עלה - הסר את החיוך
6. רענן את הדף והמתן
7. אם לא קורה כלום - האתר ככל הנראה קרס . אין ממה לחשוש - זו תקלה אופיינית לאתר שלא קשורה למכשיר האישי שאתה גולש ממנו .
8. חזור על שלבים 1-7
9. אם במקרה באחד השלבים ניתקלת בהודעה המבשרת לך שנדרש ממך להמתין בתור כדי להיכנס לאתר - שמח בחלקך כי 50% מהבעיה נפתרה והשגת התקדמות וציון דרך משמעותי בדרך לרכישת כרטיס
10. כעת , בהתאם לזמן הדרוש ממך להמתין תוכל לבחור אם להזמין מגש פיצה או לחמם פופקורן - בכל מקרה אל תוריד את העיניים מהמסך שכן דברים לא צפויים עלולים לקרות ותוכל לאבד את התור ולחזור על שלבים 1-10 .
11. אם הגעת למסך הרכישה - שחרר תפילת "מודה אני" ובחר את המושב הרצוי
12. כעת הגעת לחלק הטריקי - שלב התשלום
13. כעת להפתעתך תיווכח לדעת שבגין כל התהליך הנעים שעברת עד כה , בעבור חוויית הרכישה באתר תצטרך לשלם גם עמלה בסך 5 ₪ . נהדר .
13. לאחר שעברה לך תחושת הגועל והכעס ( טאמס יעזור במקרה הזה ) - מלא את פירטי האשראי ולחץ על תשלום
14. כעת תגלה כי שכחת לסמן איזה תיבת הסכמה לתקנון שבדרך כלל אף אחד לא רואה אותה מרוב שהיא קטנה ומוסתרת
15. חזור על סעיף 13 , וודא כי מילאת את קוביית התקנון , ולחץ על תשלום
16. כעת יכולה לקפוץ הודעה שתודיע לך כי לא ניתן להשלים את תהליך הרכישה מאחר והמושב שבחרת בשלב 11 כבר נתפס . קורה . או שלא . לך תבין איך מערכת ממוחשבת עובדת .
17. כשתנסה לרפרש או לחזור צעד אחורה לרכישת כרטיס , המערכת תזרוק אותך החוצה ותצטרך לחזור על צעדים 1-16 מחדש .
18. אם כן הצלחת לתפוס מושב שאף אחד לא תפס לפניך - כעת תופיע נקודה במרכז המסך שרצה במעגלים ( סימן לכך שהמערכת חושבת ומעבדת את הבקשה המורכבת שביצעת באתר - חייב לציין שזו בקשה ברמת קושי של מילוי טופס ויזה לארה"ב )
19. ב-95% מהמקרים - כשיסתיים תהליך החיוב תקבל הודעת שגיאה שתהליך העיבוד טרם הסתיים או שגיאה כללית כלשהי . אל תירא ישראל , אל תירא
20. גש לתיבת המייל ובדוק כי קיבלת את המייל הנכסף המעיד כי תהליך הרכישה בוצע ,בהצלחה , ישנו מספר הזמנה וכי קיבלת את הכרטיס הנחשק למייל .
21. אם התמזל מזלך להיות בין 5% מאלה שהכל עובר אצלם חלק - הרווחת וסיימת את תהליך הרכישה באתר .
22. אם לא - בדוק שהכרטיס לא הגיע לתיבת הספאם או הג'אנק או לתיקיית טיול משפחתי לפאפוס 2019 .
23. אם עדיין לא הגיע לאף אחת מהתיקיות מהנ"ל - המתן כ-20 דקות
24. אם גם לאחר 20 דקות לא הגיע - צלצל למשרדי שפע הפקות או שלח להם הודעת ווטסאפ
25. אם צילצלת אחרי השעה 16:00 - משתתפים בצערך , אנא צור קשר בשעות הפעילות
26. אם שלחת הודעת ווטסאפ אחרי השעה 16:00 - משתתפים בצערך , אנא צור קשר בשעות הפעילות
27. ברור לך שבינתיים המקומות הטובים יותר נתפסים ומפלס הכעס עולה ( אבל העיקר 5 ₪ עמלה )
28. כוון שעון מעורר ל-8:00 בבוקר ליום המחרת
29. צלצל יום למחרת עם תקווה בלב כי זו הייתה רק שגיאת מערכת ולא צריך להתחיל את כל התהליך מהתחלה
30. אם לאחר כל זאת לא הצלחת לרכוש כרטיס יש 2 אפשרויות : או שאתה נאחס או שככל הנראה תאלץ להגיע פיזית למשרד הכרטיסים ולרכוש את הכרטיס המיוחל .
חוויית שרות בשנת 2023 בואכה 2024 .
מוי כיף
כשאת עולה למגרש , הלב פועם והגוף נרגש
- clark kent
- הודעות: 4365
- הצטרף: 13 אוקטובר 2008, 16:13
- Title: גם אני רוצה איצטדיון חדש!
- מיקום: be'er-sheva
- יצירת קשר:
Re: מנויים 2023/24
אוסיף עוד משהו
ביקשת להחליף מנוי עם חבר או סתם אוהד.
רוצה לבצע החלפה לתמיד ושהמנוי שלו ישוייך אליך ושלך אליו (החלפת בעלות)
נסה להשיג את שפע כמה ימים ובסוף יחזרו אליך רק כדי להגיד שאי אפשר לבצע החלפת בעלות אחרי שחידשת את המנוי. הנציגה גם תסכים איתך שברור שחידשת כדי שתצליח לקנות אותו אבל תחכה לשנה הבאה רק כדי להחליף בעלות.
אני והאוהד השני נצטרך להמשיך להיות בקשר כל העונה כדי לקנות אחד לשני כרטיסים למשחקים מחוץ למנוי ( גביע הטוטו, גביע המדינה, אירופה)
ביקשת להחליף מנוי עם חבר או סתם אוהד.
רוצה לבצע החלפה לתמיד ושהמנוי שלו ישוייך אליך ושלך אליו (החלפת בעלות)
נסה להשיג את שפע כמה ימים ובסוף יחזרו אליך רק כדי להגיד שאי אפשר לבצע החלפת בעלות אחרי שחידשת את המנוי. הנציגה גם תסכים איתך שברור שחידשת כדי שתצליח לקנות אותו אבל תחכה לשנה הבאה רק כדי להחליף בעלות.
אני והאוהד השני נצטרך להמשיך להיות בקשר כל העונה כדי לקנות אחד לשני כרטיסים למשחקים מחוץ למנוי ( גביע הטוטו, גביע המדינה, אירופה)
- Sir Alex Ferguson
- הודעות: 18834
- הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 16:20
- Title: אליניב ברדה
Re: מנויים 2023/24
המתנתי 40 דקות על הקו. השיחה כמובן התנתקה בלי שאדבר עם נציג. בווטסאפ אומרים ש"יחזרו" עד 24 שעות "בהתאם לעומסים".
פשוט מחדל אחרי מחדל, בושה של התנהלות.
פשוט מחדל אחרי מחדל, בושה של התנהלות.
חיים לוי, 1978 - 2013, אגדות לעולם לא מתות!
Re: מנויים 2023/24
מזמן היינו צריכים להחליף אותם. זה לא רמה.
העניין הוא שלעבור לחברה אחרת, רצינית יותר, כנראה יעלה לנו בעמלות יותר גבוהות אבל זה שווה את זה כדי לחסוך בעיות, עצבים וכאבי ראש.
העניין הוא שלעבור לחברה אחרת, רצינית יותר, כנראה יעלה לנו בעמלות יותר גבוהות אבל זה שווה את זה כדי לחסוך בעיות, עצבים וכאבי ראש.
- אורי אדום בנשמה
- הודעות: 16320
- הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 11:59
- Title: הפועל באר שבע בנשמה שלי
Re: מנויים 2023/24
1+
ForeverRed כתב: ↑17 יולי 2023, 00:18מצבכם עוד טוב.
קראתי על כאלה שביצעו רכישה, קיבלו הודעת שגיאה והמשיכו לבצע עוד ועוד רכישות.
לכו תדעו כמה פעמים חייבו אותם.
איזה כאב ראש.
כמעט קרה גם לי... למזלי אחרי הרכישה הראשונה לא היה לי את הפנאי לנסות שוב ואז לאחר מס' שעות שנכנסתי באקראי למייל ראיתי שנשלח הכרטיס

מִ֣י זֹ֗את עֹלָה֙ מִן־הַמִּדְבָּ֔ר
Re: מנויים 2023/24
העמלות של משרדי הכרטיסים של המתחרות זהות, זו הזנחה פושעת של המועדון בנושא ויש צחוקים ויש חלאס.