למה אין כרטיסי ילד/נוער/חייל/אישה למשחק מול קראיובה ?
ולפני שאתם קופצים - גם מול אשדוד אין .
כאילו יש מחיר אחיד .
זו תקלה באתר של שפע או שזו המדיניות ?
כמו שמנוי הוא במחיר אחיד לפני יציע, ככה גם כרטיס בודד.
זה לא חדש.
למה אין כרטיסי ילד/נוער/חייל/אישה למשחק מול קראיובה ?
ולפני שאתם קופצים - גם מול אשדוד אין .
כאילו יש מחיר אחיד .
זו תקלה באתר של שפע או שזו המדיניות ?
כבר כמה עונות שזה ככה..מחיר לפי קטגוריית יציע ולא בוגר/חייל/אישה/ילד/כלב
למה אין כרטיסי ילד/נוער/חייל/אישה למשחק מול קראיובה ?
ולפני שאתם קופצים - גם מול אשדוד אין .
כאילו יש מחיר אחיד .
זו תקלה באתר של שפע או שזו המדיניות ?
עם השקת המנוי הדיגיטלי, אמר מנכ"ל המועדון, עו"ד גיא פרימור לאתר הרשמי: "לאחר השקת הפאן זון FUN4FAN, אנחנו שמחים להשיק את המנוי הדיגיטלי, שיישב בתוך האפליקציה החדשה שלנו. אני ממליץ לכולם להוריד את האפליקציה ולהתחבר למנוי מבעוד מועד, ומזכיר שעדיין אפשר להיכנס עם מנוי הפלסטיק במידת הצורך.
בקרוב נשיק פיצ'ר נוסף באפליקציה, ייחודי ובלעדי למועדון שלנו, שיכניס הרבה עניין וייצור חיבור אינטראקטיבי סביב יום המשחק. שווה לחכות.
בהזדמנות הזאת, אני רוצה להודות לכל האוהדים המדהימים שלנו שמלווים אותנו לכל מקום בעולם. להיכנס לאצטדיון בעיירה קטנה בקצה של רומניה, לראות דגלים אדומים ולשמוע את העידוד כל המשחק, זה לגמרי לא מובן מאליו ונותן המון כוח לשחקנים על הדשא. תודה רבה ומחכים לכם בחמישי טרנר אדום צועק. יאללה הפועל!"
המהלך הזה של המועדון נועד להילחם בתופעת הספסרות/מכירת כרטיס לאוהדי היריבה. הקוד לזיהוי בכניסה הוא "קוד נושם" אשר תקף רק למכשיר המקושר של האוהד שהשתמש בו לאורך העונה.
המהלך הזה של המועדון נועד להילחם בתופעת הספסרות/מכירת כרטיס לאוהדי היריבה. הקוד לזיהוי בכניסה הוא "קוד נושם" אשר תקף רק למכשיר המקושר של האוהד שהשתמש בו לאורך העונה.
המשמעות: שליחת צילום מסך לא יעזור להעברת הכרטיס.
יפה מאוד !!!!
לדעתי אין בכך שום דבר שימנע את עניין הספסרות, עד היום מי שרצה למכור ניקוב היה נותן את הכרטיס פלסטיק, זה מה שיקרה גם הפעם.
4000 כרטיסים נמכרו עד עכשיו ?
אם הייתי איש השיווק הייתי עושה הכל שעד מחר יהיה sold out .
מועדון שרוצה לגדול צריך לעבוד בשביל זה ולא לחכות להצלחה כזאת או אחרת . קחו יוזמה ותנקטו פעולה אקטיבית לדוגמה ע"י הרמת טלפונים לכל מי שרכש בעבר כרטיסים לצפוני או לכל יציע אחר ותציעו להם לרכוש עכשיו . אולי אפילו עם שי צנוע .
תטריפו את העיר ואת כל כתבי הספורט למיניהם ותראו להם שסולד אאוט זה לא רק בנאחסמי עופר או בכלומפילד .
אפשר וצריך להאשים קודם כל את הקהל על האדישות עם הכרטיסים אבל גם למועדון יש חלק לא קטן בזה, תעשו משהו כדי להטריף!
אם אני, בתור שרוף של החיים שנכנס אקטיבית לכל העמודים האלה שקשורים אלינו מדי יום, בקושי נחשף למכירת הכרטיסים איך אוהד מהמעגל השני-שלישי ייחשף?
אפשר וצריך להאשים קודם כל את הקהל על האדישות עם הכרטיסים אבל גם למועדון יש חלק לא קטן בזה, תעשו משהו כדי להטריף!
אם אני, בתור שרוף של החיים שנכנס אקטיבית לכל העמודים האלה שקשורים אלינו מדי יום, בקושי נחשף למכירת הכרטיסים איך אוהד מהמעגל השני-שלישי ייחשף?
שוב אומר, הקהל חד משמעית ״הרוויח״ לכל ביקורת שתעביר עליו. עם זאת, (וברוח ההקבלות התמידיות לעולם העסקים) כשיש לך מוצר שלא מוכר בהתאם לציפיות הבעיה מהצד של מנהל העסק היא או המוצר או השיווק שלו, שניהם על המועדון.
תמיד אפשר לעשות יותר אחי, תמיד!