מסכים עם כל מילה.אריק כתב:
לא מקטינים שום דבר.
הפועל באר שבע כמועדון מנוהלת ברמה נמוכה ביותר בכל הקשור לצד האדמינסטרטיבי, הלוגיסטי, ענייני כרטיסים וקהל.
הסיבה העיקרית לכך שאין מספיק עובדים במועדון שמסוגלים לטפל במפלצת שנוצרה. במכבי חיפה יש עשרות עובדים
במשרה מלאה שמתעסקים בכל הנושאים שציינתי.
מועדון שהיה נגיעה מליגת האלופות לא יכול להרשות לעצמו להתנהל מול הקהל בצורה כל כך חובבנית החל ממרצ'נדייז
לעונה שנפתחה, חברת הפצת כרטיסים שקורסת עם קצת לחץ, כאוס במשחקים חשובים, ילדים שמחכים חודשיים ושלושה
כדי להצטלם לקליפ בר מצווה ומכדררים אותם מעובד לעובד, סוכניות נסיעה שמקבלות עדיפות על אוהדים מן המניין ואני
יכול למנות עוד כמה וכמה מקרים עצובים והזויים.
אבל הקבוצה אלופה ונמצאת באירופה, זה לא סקסי, זה מתבכיין, זה קטנוני בעיני רבים וזה לא פופולרי לבקר בזמן
שכולם מסונוורים. יש כאן הרבה שקוראים ויודעים בדיוק על מה אני מדבר.
בסוף כולנו רוצים שיהיה לנו את המועדון הכי טוב שיכול להיות, שיהיו תשתיות ומנגנון של מועדון גדול, ובעיקר שיתייחסו
לאוהדים כמו לקוחות/צרכנים ולא כמו נרקמונים.
רק אוסיף שדיברתי עם עובד מועדון היום שאמר שמי שלא רוצה שלא יבוא. אותו עובד מועדון שכח שרק לפני שנתיים בקבוצה יצאו בקמפיין של "אוהד אמיתי עושה מנוי" כשבכל פרסומת שנייה ברדיו דרום שחקני הקבוצה פנו לקהל (לקהילה) כדי שיבואו לתמוך בגאווה המקומית ("גאוות הנגב", שההורדה שלה מסמל הקבוצה כניראה מסמלת משהו עמוק יותר שעכשיו זוכה לביטוי גם בנושא הכרטיסים), עכשיו פתאום בעלי המנויים הם לא אוהד אמיתים, פתאום הקהילה לא חשובה...