העברתי היום פנייה לציפורה חלפון, דוברת המועדון.
הופתעתי לגלות שקיבלתי מענה תוך מס׳ דק בלבד, תגובתה :״עכשיו אני מטפלת בנושא״.
מלל הדברים(קרדיט לגולש ׳משיח׳):
״ היי ציפורה,ברצוני להסב את תשומת ליבך.
ישנה דעה רווחת בקרב אוהדי בש כי העונה המועדון עשה קפיצת מדרגה משמעותית בהרבה מובנים, אבל בנושא אחד נשארנו חובבנים.
וכשאני מדבר על התנהלות חובבנית-
אמש התקשרתי למשרדי לונה טורס בשביל לשאול האם ניתן לרכוש מנוי מראש ולאסוף אותו ב15.7.
אותו נציג (אם זכרוני אינו מטעה אותי משיחות קודמות שלי איתו מדובר במנהל הסניף) טען בפניי ש"כנראה" אפשר יהיה להזמין רק מה15.7 ושהמנויים "צפויים להגיע באיזור"
ה15.7.
כנראה" ו"צפויים".
אני לא מתקטנן ואני לא מחפש איפה לעקוץ,ההיפך הוא הנכון, אבל אם אנחנו כבר באמת רוצים להדביק את אותה אמירת "אחת מארבע הגדולות" אז הגיע הזמן שזה יתבטא
בדבר אולי הכי חשוב היום בכדורגל המודרני - מרצ'נדייז ויחס ללקוח,משמע האוהד. איך יכול להיות שהסוכנות שמשווקת את המנויים לא יודעת להגיד ב100 אחוז מתי המנויים ישווקו? איך יכול להיות
שלא ניתן להזמין מנוי בפאקינג אינטרנט? איך יכול להיות שאי אפשר להזמין מנוי מראש? איך יכול להיות שאם אני תושב חוץ אין לי שום דרך לקבל את המנוי מלבד איסוף עצמי
במשרדי לונה טורס או קומבינה דרך חבר?
אם מישהו רוצה להוציא קצת את הלשון ולהפוך לירוק מקנאה (תרתי משמע) שיסתכל איך מתייחסים במכבי חיפה לנושא המנויים:
https://b-way.co.il/2013/06_macabi_haifa" onclick="window.open(this.href);return false; ... er_id=8333
ככה מתנהלת "אחת מארבע הגדולות" - זה מתחיל מהשיווק והיחס לאוהד.
לתשומת לב קברניטי המועדון.״