שיווק
שיווק
בכל הנוגע לסגל, זה גמור מלבד 2 חיזוקי ספסל לא מעניינים,
אז רציתי ללכת לקטע אחר-השיווק.
אלונה-הבאת שני שחקנים שרק יכלתי לחלום עליהם, ובזכותם את יכול. להרוויח עליהם הרבה אבל, איפה החולצות?המרציינדייס? את יודעת כמה רווח זה וכמה צבע זה מכניס לאצטדיון?
עוד דבר זוהי ציפורה חלפון, לא יכול להיות שהיא גם דוברת,גם אשת שיווק,ועוד כמה תפקידים במועדון שברחו לי כרגע מהראש
(קחו בחשבון שתמיד שואפים לטופ!)
אז רציתי ללכת לקטע אחר-השיווק.
אלונה-הבאת שני שחקנים שרק יכלתי לחלום עליהם, ובזכותם את יכול. להרוויח עליהם הרבה אבל, איפה החולצות?המרציינדייס? את יודעת כמה רווח זה וכמה צבע זה מכניס לאצטדיון?
עוד דבר זוהי ציפורה חלפון, לא יכול להיות שהיא גם דוברת,גם אשת שיווק,ועוד כמה תפקידים במועדון שברחו לי כרגע מהראש
(קחו בחשבון שתמיד שואפים לטופ!)
" תחזיקו עוד כמה דקות בלקרוא מה רשמתי, זה לא הזמן להישבר......"
Re: שיווק
שני השחקנים שהגיעו מאוד מזכירים לי את קדוסי ומליקסון,הראשון דומה לו במראה(דורה) ,והשני גם קשר וגם לשניהם קוראים מאור
Re: שיווק
העונה הזאת תתן להכל להתחבר לנו
יותר קל לשווק כשהעסק מצליח
אנחנו בפיגור עצום מהגדולות כי הם מותג בפני עצמם
לא כי הם שמו את זה בראש מעייניהם
פשוט כי היה ביקוש ואפשרות להכניס עוד כסף
אז התחילו לייצר ולשווק פריטים של המועדון
עם כל הכבוד לרצון גם אם היתה חנות לא הינו מוכרים יותר מ100 חולצות של המועדון.
כשנהיה מותג דברים יקרו מעצמם.. צעד צעד.
יותר קל לשווק כשהעסק מצליח
אנחנו בפיגור עצום מהגדולות כי הם מותג בפני עצמם
לא כי הם שמו את זה בראש מעייניהם
פשוט כי היה ביקוש ואפשרות להכניס עוד כסף
אז התחילו לייצר ולשווק פריטים של המועדון
עם כל הכבוד לרצון גם אם היתה חנות לא הינו מוכרים יותר מ100 חולצות של המועדון.
כשנהיה מותג דברים יקרו מעצמם.. צעד צעד.
Re: שיווק
היה מנהל שיווק, עזב, לא הביאו חדש.
התפקידים צריכים להיות קבועים במועדון ולא לפי מי שמאייש אותם.
התפקידים צריכים להיות קבועים במועדון ולא לפי מי שמאייש אותם.
Re: שיווק
תודה על ההסבר!אלדר כתב:העונה הזאת תתן להכל להתחבר לנו
יותר קל לשווק כשהעסק מצליח
אנחנו בפיגור עצום מהגדולות כי הם מותג בפני עצמם
לא כי הם שמו את זה בראש מעייניהם
פשוט כי היה ביקוש ואפשרות להכניס עוד כסף
אז התחילו לייצר ולשווק פריטים של המועדון
עם כל הכבוד לרצון גם אם היתה חנות לא הינו מוכרים יותר מ100 חולצות של המועדון.
כשנהיה מותג דברים יקרו מעצמם.. צעד צעד.
לזה שרשם שההחתמה מזכירה את החתמת מאור וקדוסי, אם כבר זה חזרתו של אלי אוחנה לביתר-כשאלי שיחק היו דומים בתסרוקת,באופן החזרה(למרות שחזרתו של אלי היא מהגדולות בכדורגל הישראלי אם לא הכי גדולה) מה גם אליניב אמר שהוא מעריץ את אלי.
ובוזגלו מזכיר את בניון(סגנון משחק דומה,בוזגלו היה אמור להיות היורש של בניון אבל קריעת הרצועה עצרה אותו)
נ.ב, שמתם לב שהתסרוקת של השחקן הבארשבעי היא כמו התסרוקת של ברדה(בניון, גם דוידזאדה היה עם התסרוקת)
" תחזיקו עוד כמה דקות בלקרוא מה רשמתי, זה לא הזמן להישבר......"
Re: שיווק
השיווק מזעזע , בוא ניקח לדוגמא חנות צעצועים או כלים לא משנה ,
חיפשתי לאחיין שלי בן ה 3 כוסות ( בבאר שבע כן ) עם הסמל , כי לחנך אותו וללמד אותו כבר מעכשיו את אהבת הקבוצה , אם מישהו חשב שבאמת היה , הוא טועה , היה רק לביתר חיפה הפועל ומכבי , זה פשוט ביזיון שאפילו בחנות בבאר שבע אין דברים שקשורים לקבוצה של העיר , זה מתחיל בזה ונגמר בזה שאין חנות נורמלית לאוהדים , אין אתר עם חנות נורמלית ואין חולצות , בקיצור השיווק מזעזע .
חיפשתי לאחיין שלי בן ה 3 כוסות ( בבאר שבע כן ) עם הסמל , כי לחנך אותו וללמד אותו כבר מעכשיו את אהבת הקבוצה , אם מישהו חשב שבאמת היה , הוא טועה , היה רק לביתר חיפה הפועל ומכבי , זה פשוט ביזיון שאפילו בחנות בבאר שבע אין דברים שקשורים לקבוצה של העיר , זה מתחיל בזה ונגמר בזה שאין חנות נורמלית לאוהדים , אין אתר עם חנות נורמלית ואין חולצות , בקיצור השיווק מזעזע .
Re: שיווק
הנעניין השיווקי לוקה בחסר בהפועל באר שבע וזה בלשון המעטה.
גם כשרצו להוציא למכירה את חולצת הפסים מלפני שנתיים או שלוש הדבר נעשה בצורה חובבנית, כאשר החולצה לא הייתה זהה במדויק לחולצה המקורית
של הקבוצה. דוגמא נוספת לכך היא שאין צעיף מקורי של המועדון. מדובר בפריט
הבסיסי ביותר שכל מועדון כדורגל חייב שיהיה לו. אבל משום מה אצלנו זה לא קיים וחבל.
תראו לדוגמה את ההתנהלות של מכבי חיפה בכל הנושא הזה. מוציאה תלבושות
חדשות (ויפות יש לציין) בכל עונה ואני בטוח שהיא גם מרוויחה מזה. נכון שאנחנו
לא מכבי חיפה אבל זה לא אומר שההתנהלות שלנו בכל הנושא צריכה להיות
ברמה הנמוכה העכשווית שלה.
גם כשרצו להוציא למכירה את חולצת הפסים מלפני שנתיים או שלוש הדבר נעשה בצורה חובבנית, כאשר החולצה לא הייתה זהה במדויק לחולצה המקורית
של הקבוצה. דוגמא נוספת לכך היא שאין צעיף מקורי של המועדון. מדובר בפריט
הבסיסי ביותר שכל מועדון כדורגל חייב שיהיה לו. אבל משום מה אצלנו זה לא קיים וחבל.
תראו לדוגמה את ההתנהלות של מכבי חיפה בכל הנושא הזה. מוציאה תלבושות
חדשות (ויפות יש לציין) בכל עונה ואני בטוח שהיא גם מרוויחה מזה. נכון שאנחנו
לא מכבי חיפה אבל זה לא אומר שההתנהלות שלנו בכל הנושא צריכה להיות
ברמה הנמוכה העכשווית שלה.
30/01 - היום שהבנו שהכל זה שקרים
- דר אדום בנשמה
- הודעות: 23361
- הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 10:59
- Title: הפועל אימפריה!
Re: שיווק
קודם כל אתם צריכים לזכור, בשביל לשווק משהו אתם צריכים שיהיה מה לשווק, כרגע לשווק מוצר כמו הפועל באר שבע זה פשוט לא שווה, זה שיש אוהדים זה יפה ונחמד אבל הקבוצה לא שווה ברמה השיוויקית, כאשא הקבוצה תצליח שנתיים שלוש אני מבטיח לכם שיהיו מספיק חפצים וכו'...
ובמיוחד שהאצטדיון החדש יפתח ובטח ירצו לפתוח חנות מזכרות נורמלית...
ובמיוחד שהאצטדיון החדש יפתח ובטח ירצו לפתוח חנות מזכרות נורמלית...
הפועל באר שבע, אלופה לעונת 2015-2016!
Re: שיווק
מסכים עם הקטע האחרון, הרבה מהקבוצות פותחות חנות מזכרות ליד האצטדיון, מה גם ההכנסות של זה והצבע והרגש שזה מכניס לקבוצה שווה את זה. בנוגע ל"אין מה לשווק" זה ממש לא נכון, שים שלט ברחבי העיר עם ברדה,בוזגלו ודג'אני ותראה איך זה יתרום כלכלית+מודעותדר אדום בנשמה כתב:קודם כל אתם צריכים לזכור, בשביל לשווק משהו אתם צריכים שיהיה מה לשווק, כרגע לשווק מוצר כמו הפועל באר שבע זה פשוט לא שווה, זה שיש אוהדים זה יפה ונחמד אבל הקבוצה לא שווה ברמה השיוויקית, כאשא הקבוצה תצליח שנתיים שלוש אני מבטיח לכם שיהיו מספיק חפצים וכו'...
ובמיוחד שהאצטדיון החדש יפתח ובטח ירצו לפתוח חנות מזכרות נורמלית...
הרבה מקוני החולצות והמזכרות קונים בקיץ של אותה מסע רכש ענק, לא אחרי עונה אחת(מה שאומר שאם תהיה עונה מוצלחת בטוח יפתחו חנות כזאת, אבל אם לא ואני באמת מקווה שיצליחו, אז יהיה המהלך הזה הפסד-לוקחים הימור)
" תחזיקו עוד כמה דקות בלקרוא מה רשמתי, זה לא הזמן להישבר......"
Re: שיווק
היו צריכים לפתוח חנות רצינית של הפועל בגרנד קניון החדש שנפתח....תאמינו לי גם בגלל שזה קניון חדש וגם שהייה מדובר על חנות הפועל באר שבע,ולא מין חדרון כזה של מזכרות....היה הולך טוב והרבה...כי ברגע שנוחתים שחקנים כאלה בהפועל ואני מאמין שהשמיים הם הגבול מבחינת המיקום והיכולת,חנות הכרחית בשביל לעלות גם תקטע השיווקי בעיר!!!
- RedRock
- הודעות: 5488
- הצטרף: 04 ספטמבר 2008, 14:54
- Title: רקקקקקק ברדה זה מרגש
- מיקום: הרצליה
- יצירת קשר:
Re: שיווק
ואללה, יכל להיות שיחוק רציני.MOTI2013 כתב:היו צריכים לפתוח חנות רצינית של הפועל בגרנד קניון החדש שנפתח....תאמינו לי גם בגלל שזה קניון חדש וגם שהייה מדובר על חנות הפועל באר שבע,ולא מין חדרון כזה של מזכרות....היה הולך טוב והרבה...כי ברגע שנוחתים שחקנים כאלה בהפועל ואני מאמין שהשמיים הם הגבול מבחינת המיקום והיכולת,חנות הכרחית בשביל לעלות גם תקטע השיווקי בעיר!!!
Re: שיווק
ההתנהלות של המועדון בכל הקשור לשיווק מחריד ברמות הכי גבוהות.
אם המועדון רוצה ליישר קו עם הגדולות, הוא חייב לעשות את זה במלוא מובן המילה.
השיווק בכל הקשור למנויים שואף לאפס, הפעם היחידה ששמעתי על איזכור של מכירת המנויים זה בכתבות על כך שהמחירים קפצו ב48%, איפה השיווק איפה הפרסום איפה ההפצה ???
איזה מודל עסקי בונים שם בהנהלה ? על פי איזה תמהיל שיווק הם עובדים?
דוגמא חיה לשיווק כושל : אני לא תושב ב"ש ואני לא נולדתי בסורוקה אבל אני כן אוהד את הקבוצה מגיל אפס, ללא תנאים וללא גבולות. לא יכול להיות שלא קיימת לי ולעוד המוןןן אנשים כמוני האפשרות לקנות מנוי של הקבוצה מבלי לעזוב את העבודה באמצע השבוע ולהגיע עד לעיר ולאסוף את המנוי.
לא יכול להיות מצב כזה, שניסיתי לברר איך אני יכול לרכוש מנוי הסבירו לי ב'לונה טורס' שאך ורק באמצעות הגעה לסניף בב"ש ניתן לרכוש מנוי.
זו רק דג' אחת בכל הקשור לכשלון בשיווק המנויים, שלא נדבר על זה שאם לא הייתי פעיל בפורום פשוט לא היה לי שמץ של מושג שמוכרים מנויים רק דרך 'חבר' (מנוי בוגר בלבד!) או מ'לונה טורס' בב"ש.
זה הזוי פשוט הזוי, לראות את התנהלות של הקבוצות הגדולות ופשוט לקנא.
הפועל ת"א כבר מכרה 3500 מנויים בזכות שיווק אגרסיבי ותכליתי.
כולם ראו שהייתה קפיצת מדרגה בכל הקשור לרכש והשקעה בנוער ובכלל במדיניות המועדון, ההנהלה חייבת לעשות קפיצת מדרגה גם בפן הזה! אסור בתכלית האיסור להכניס את השיווק או את המודל העסקי של הקבוצה למגירה כלשהי ולסגור אותה בכל עונה !!
אם המועדון רוצה ליישר קו עם הגדולות, הוא חייב לעשות את זה במלוא מובן המילה.
השיווק בכל הקשור למנויים שואף לאפס, הפעם היחידה ששמעתי על איזכור של מכירת המנויים זה בכתבות על כך שהמחירים קפצו ב48%, איפה השיווק איפה הפרסום איפה ההפצה ???
איזה מודל עסקי בונים שם בהנהלה ? על פי איזה תמהיל שיווק הם עובדים?
דוגמא חיה לשיווק כושל : אני לא תושב ב"ש ואני לא נולדתי בסורוקה אבל אני כן אוהד את הקבוצה מגיל אפס, ללא תנאים וללא גבולות. לא יכול להיות שלא קיימת לי ולעוד המוןןן אנשים כמוני האפשרות לקנות מנוי של הקבוצה מבלי לעזוב את העבודה באמצע השבוע ולהגיע עד לעיר ולאסוף את המנוי.
לא יכול להיות מצב כזה, שניסיתי לברר איך אני יכול לרכוש מנוי הסבירו לי ב'לונה טורס' שאך ורק באמצעות הגעה לסניף בב"ש ניתן לרכוש מנוי.
זו רק דג' אחת בכל הקשור לכשלון בשיווק המנויים, שלא נדבר על זה שאם לא הייתי פעיל בפורום פשוט לא היה לי שמץ של מושג שמוכרים מנויים רק דרך 'חבר' (מנוי בוגר בלבד!) או מ'לונה טורס' בב"ש.
זה הזוי פשוט הזוי, לראות את התנהלות של הקבוצות הגדולות ופשוט לקנא.
הפועל ת"א כבר מכרה 3500 מנויים בזכות שיווק אגרסיבי ותכליתי.
כולם ראו שהייתה קפיצת מדרגה בכל הקשור לרכש והשקעה בנוער ובכלל במדיניות המועדון, ההנהלה חייבת לעשות קפיצת מדרגה גם בפן הזה! אסור בתכלית האיסור להכניס את השיווק או את המודל העסקי של הקבוצה למגירה כלשהי ולסגור אותה בכל עונה !!
Re: שיווק
אם יביאו עוד שחקן בעל שיעור קומה ולא הייתי מתנגד שגם אלמוג כהן יצטרף להפועל מאחר שהוא נולד בב"ש....עם שייוק טוב הפועל יכולה להגיע לשש ושבע אלף מנויים,ברגע שאנשים רואים שנוחתים בב"ש שחקנים כדוגמת בוזגלו,ברדה שחוזר,ועוד שחקני שיעור קומה זה אומר שבונים קבוצה טובה וחזקה...כמה פעמים אמרנו שאוהדי ב"ש הם אוהדי הצלחות??
Re: שיווק
אין דבר כזה שאין מה לשווק. אתה יוצר את הבאז. אם תשקיע בשיווק (שזו יחסית השקעה מצחיקה) ותעשה את זה נכון, גם המוצר של היום יוכל למשוך אוהדים.דר אדום בנשמה כתב:קודם כל אתם צריכים לזכור, בשביל לשווק משהו אתם צריכים שיהיה מה לשווק, כרגע לשווק מוצר כמו הפועל באר שבע זה פשוט לא שווה, זה שיש אוהדים זה יפה ונחמד אבל הקבוצה לא שווה ברמה השיוויקית, כאשא הקבוצה תצליח שנתיים שלוש אני מבטיח לכם שיהיו מספיק חפצים וכו'...
ובמיוחד שהאצטדיון החדש יפתח ובטח ירצו לפתוח חנות מזכרות נורמלית...
Re: שיווק
מסכים, עזוב את הכסף שאתה משקיע, הרגש והמסירות למועדון שהדברים האלה נותנים, זה צעדים קטנים שמצטברים ביחד לפער בינינו לבין הגדולותbs war כתב:
אין דבר כזה שאין מה לשווק. אתה יוצר את הבאז. אם תשקיע בשיווק (שזו יחסית השקעה מצחיקה) ותעשה את זה נכון, גם המוצר של היום יוכל למשוך אוהדים.
" תחזיקו עוד כמה דקות בלקרוא מה רשמתי, זה לא הזמן להישבר......"