zahipan כתב:
ה-BRT לא ירד מהפרק אבל הפרוייקט מתעכב בגלל קיצוצים במשרד התחבורה. ותחנת רכבת כבדה בכניסה לעיר גם היא נמצאת בתכנון אבל אין לדעת מתי היא תיבנה.
בכל מקרה, ה-BRT לא צפוי לפעול בשבת אבל מצד שני קווים בינעירוניים מתחילים את נסיעתם כבר שנים רבות בשעות הערב של שבת (לפני יציאת השבת), ולכן אם נניח יאפשרו ל-BRT להתחיל לפעול בשבת בשעה 16:00 האוהדים יוכלו להגיע למשחקים ב-90% מהפעמים באמצעות ה-BRT.
1. בכל העולם מחנים את הרכבים באזור של האיצטדיון. בכל הפעמים שהייתי באולד טראפורד וחזרתי עם מונית למלון היו פקקים ביציאה מהאיצטדיון (לפעמים זה גם הגיע לשעה פלוס).
ההבדל הוא שאולד טראפורד, ורוב האצטדיונים המדוברים, הם איצטדיונים שנבנו לפני עשרות שנים, ופשוט עברו שיפוצים לאורך השנים, כלומר כשאולד טראפורד תוכנן ב1910 ו1949 (אז הוקם מחדש אחרי שהופצץ במלחמת העולם השנייה) כלי רכב לא היו נפוצים כמו היום ולכן יש היום עומס לאחר משחקים.
2. ברגע שמקימים איצטדיון חדש, אפשר וצריך לחשוב על פיתרונות תחבורה, לא רק מבחינת חניה לרכבים אלא גם בכל הקשור לאוטובוסים ורכבות.
Sir Alex Ferguson כתב:1. בכל העולם מחנים את הרכבים באזור של האיצטדיון. בכל הפעמים שהייתי באולד טראפורד וחזרתי עם מונית למלון היו פקקים ביציאה מהאיצטדיון (לפעמים זה גם הגיע לשעה פלוס).
ההבדל הוא שאולד טראפורד, ורוב האצטדיונים המדוברים, הם איצטדיונים שנבנו לפני עשרות שנים, ופשוט עברו שיפוצים לאורך השנים, כלומר כשאולד טראפורד תוכנן ב1910 ו1949 (אז הוקם מחדש אחרי שהופצץ במלחמת העולם השנייה) כלי רכב לא היו נפוצים כמו היום ולכן יש היום עומס לאחר משחקים.
2. ברגע שמקימים איצטדיון חדש, אפשר וצריך לחשוב על פיתרונות תחבורה, לא רק מבחינת חניה לרכבים אלא גם בכל הקשור לאוטובוסים ורכבות.
הייתי בקאמפ נואו, בברנבאו ובאמסטרדם ארינה בשנה וחצי האחרונות ובכולם רובו המכריע של הקהל מגיע בתחבורה ציבורית. בנוסף, אנשים מגיעים למגרשים שעתיים/שלוש לפני המשחק ולא דקה לפני השריקה כמו בישראל. מקאמפ נואו יצאתי וחיכו 5 רכבות במטרו אחת אחרי השניה בשעה 24:00 כאשר המטרו כבר לא פעיל ביום רגיל.
דווקא מהביקורים שלי במשחקים באירופה (במינכן ובמנצ'סטר) התרשמתי שאנשים מגיעים ממש לקראת השריקה, או ליתר דיוק נכנסים ממש לפני. עד אז מבלים בפאבים ובמסעדות מסביב לאצטדיון. כמובן שאף אחד לא חושב אפילו בצחוק להגיע ברכב, כי זה ברור שביציאה יקח לו כמה שעות. הכול מבוסס על רכבות ואוטובוסים, גם ציבוריים וגם כאלה שמאורגנים במיוחד במקביל.
מי שיפתח חנויות סביב האיצטדיון (של מזון ודברים מהסוג הזה) באמת יכול לעשות מזה כסף טוב,
השאלה שלי אבל האם חשבו על להרחיב את 2 הנתיבים שיש מהכניסה של רמות עד הצומת של הגן אזולאוגי? כי הולך להיות בלאגן ופקקים ענקים עם זה ישאר ככה הנתיב לאיצטדיון!
חייב להבן, בכול אצטדיון בעולם יש פקקים. למה? כי כשמגיעות לאותו המקום אלפי מכוניות, איך שלא הופכים את זה יהיה צפוף.
בואו ברגל, בואו באופנים, בואו מוקדם יותר ותהנו מהטיילת. את הכביש לא ירחיבו כי צריך בשביל זה להרוס בתים או לוותר על מדרכות.
ככה זה בכול העולם, חבל שאצלנו אין אוטובוסים בשבת, זה כול ההבדל.
בין הכיכר ועד בערך הקונכייה יתווסף נתיב אחד או שניים. זה מה שלפחות רואים בינתיים.
מי שיעבור שם יראה שהם מתחילים להניח את אבני השפה באמצע החול שם, כלומר הגביש יורחב.
פתרון אמיתי בכל מקרה נעוץ רק במערך נורמלי של תח"צ. אולי אם תהיה פגישה מסודרת בין נציגי האוהדים לנציגים בעירייה יוכלו לתכנן מערך מסוים של אוטובוסים (אולי גם דרך חברה פרטית או משהו כזה) שלפחות תקל על העומס.
בקשר לאצטדיון עצמו, ראיתי שהתחילו לחפות גם את היציע המערבי. ממה שהספקתי לראות גם רוב הצפוני כבר מכוסה.
גם בדרומי הוצבו הברזלים על הגג שעליהם יונחו הפרוז'קטורים.
מתקדם בקצב שתואם את מה שאביב רשם לפני כמה עמודים, תקופת ראש השנה-כיפור כנראה יורידו את הפיגומים מהצפוני והדרומי.
גדי כתב:התקדמות יפה בצד הדרומי גם בחיפוי וגם בכניסות כבר מתקינים רצפה.
מצד שני שמעתי שיש בעיות עם התוכניות שעשויות להשפיע על מועד הסיום באופן משמעותי. אשמח מאוד אם משהו ירגיע אותי.
פגשתי אתמול את ניסים סספורטס והוא הרגיע אותי שהכל לפי התוכנית ואין שום עיכובים. הדבר היחיד שמטריד אותו זה מתי מליקסון יחזור
אל תשאל מה הפועל באר שבע יכולה לעשות למענך אלא שאל את עצמך מה אתה יכול לעשות למענה
ההיתי בברנבאו בקאפ נו בויסנטה קלדרון באידונה פארק באנפילד ובארנה של אייקס ובעוד שני משחקי אן בי אי ברוב המגרשים באים ברכבות עד 10 דקות הליכה מהמגרש חמש דקות, חוץ מאנפילד ששמה באים הרבה ברגל צריך לעשות איזה 10 אוטובוסים שיאספו אנשים משכונות ויורידו אותם סמוך למגרש לא בחנייה עצמה נגיד באיזור המגרשים או לפני הפסיכיאטרי ,זה שי !