שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
מישהו יודע כמה כרטיסים נמכרו ליום חמישי (ללא מנויים)?
- red and white
- הודעות: 3168
- הצטרף: 14 מאי 2015, 15:06
- Title: Almog
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
אבל זה לא כרטיסים זה ניקוב במנוי וכל מנוי זכאי לכניסה אחת לא לשניים כמו שאמר הראלblueman כתב: אם יעשו הסקת מסקנות ולמידה של האירוע ובאמת ירצו להשתפר אז זה לא בעיה, כל התשתית כבר קיימת, הרי הייתה מכירת מנויים באינטרנט, הדבר היחידי שצריך להוסיף זה מיפוי של איצטדיון טדי שאני בטוח שקיים כי כשהיו את משחקי היורו צעירות בארץ קניתי כרטיסים לשם דרך האינטרנט וזכור לי שמיפוי כזה היה
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
דיברו על משחקים לאירופה, באיצטדיון כמו טדי יש 30 אלף מקומות ככה שאין צורך לעשות הגבלה וכל מי שרוצה יוכל לרכוש כרטיס. אם זה יהיה בטרנר אפשר לעשות קנייה לפי ת״ז, כל ת״ז יבדוק כמה מנויים יש לאותו אדם ויתן את האופציה לקנות מספר כרטיסים בהתאם. זה לא המצאות מטורפות, כל הדברים האלו קיימים רק צריך לרצות ליישם את זה.red and white כתב: אבל זה לא כרטיסים זה ניקוב במנוי וכל מנוי זכאי לכניסה אחת לא לשניים כמו שאמר הראל
- The red one
- הודעות: 20633
- הצטרף: 03 יולי 2009, 13:03
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
אנחנו מדברים בע"ה על הסיבוב השלישי אם נעבור. אין שם ניקוב במנוי.red and white כתב: אבל זה לא כרטיסים זה ניקוב במנוי וכל מנוי זכאי לכניסה אחת לא לשניים כמו שאמר הראל
אגב - ההנהלה ממשיכה להתנהג לאוהדים כמו בבונים ופותחת מחר איסוף מנויים לכל השערים לטובת האנשים שלא הספיקו בשבוע האחרון ולא מעוניינים להתקע בטדי. על הדרך גם מפחיתה את העומס בטדי, כי ככה מתנהגים לבבונים. בושה להנהלה.
- דר אדום בנשמה
- הודעות: 24102
- הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 10:59
- Title: הפועל אימפריה!
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
אדום בלב בנשמה, אני אישית הגעתי בשעה 11:07 7 דקות אחריי תחילת המכירה שהייתה ביום שישי ולקח לי 55 דקות לצאת עם מנוי אחד בודד...
אז אל תגיד שהכל טוב.
נכון זה לא כמו מה שהיה בקניית הכרטיסים למשחק מול מכבי בגמר, אבל לעזאזל, הם לא יכולים לפתוח קופות בתוך וסרמיל, בתוך המשרדים לחלק כמו בני אדם?
למה צריכים לעמוד בחוץ תחת מעין צל מזויף עם הלחות המטורפת שיש בשנים האחרונות בבאר שבע.
אז אל תגיד שהכל טוב.
נכון זה לא כמו מה שהיה בקניית הכרטיסים למשחק מול מכבי בגמר, אבל לעזאזל, הם לא יכולים לפתוח קופות בתוך וסרמיל, בתוך המשרדים לחלק כמו בני אדם?
למה צריכים לעמוד בחוץ תחת מעין צל מזויף עם הלחות המטורפת שיש בשנים האחרונות בבאר שבע.
הפועל באר שבע, אלופה לעונת 2015-2016!
- red and white
- הודעות: 3168
- הצטרף: 14 מאי 2015, 15:06
- Title: Almog
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
אני יודע שאין ניקוב במנוי , לא הבנתי נכון.אדום בלב בנשמהההה כתב: אנחנו מדברים בע"ה על הסיבוב השלישי אם נעבור. אין שם ניקוב במנוי.
אגב - ההנהלה ממשיכה להתנהג לאוהדים כמו בבונים ופותחת מחר איסוף מנויים לכל השערים לטובת האנשים שלא הספיקו בשבוע האחרון ולא מעוניינים להתקע בטדי. על הדרך גם מפחיתה את העומס בטדי, כי ככה מתנהגים לבבונים. בושה להנהלה.
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
חבר'ה יש מספיק עדויות של אנשים שהתעכבו לא מעט, גם אם רוב האנשים לקחו מהר ובקלות.
שוב - מדובר בעלויות יחסית זניחות (גם אם משקללים בתוך מחיר המנוי), לכן אין סיבה שזה יהיה ככה.
אגב משחקים באירופה/גביע - יש מנויים אלקטרונים סוף סוף ואני מקווה שישתמשו בזה. זאת אומרת שמנוי יכול לקנות כרטיס למשחק באירופה באינטרנט ולהקליד קוד מנוי, ואז להגיע לאצטדיון ולהיכנס ע"י סריקת המנוי.
שוב - מדובר בעלויות יחסית זניחות (גם אם משקללים בתוך מחיר המנוי), לכן אין סיבה שזה יהיה ככה.
אגב משחקים באירופה/גביע - יש מנויים אלקטרונים סוף סוף ואני מקווה שישתמשו בזה. זאת אומרת שמנוי יכול לקנות כרטיס למשחק באירופה באינטרנט ולהקליד קוד מנוי, ואז להגיע לאצטדיון ולהיכנס ע"י סריקת המנוי.
- The red one
- הודעות: 20633
- הצטרף: 03 יולי 2009, 13:03
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
אני לא אומר שהכל טוב אבל אני בהחלט עומד על כך שהדברים משתפרים ולא גרועים כמו שהיו לפני בסה"כ חודשיים!דר אדום בנשמה כתב:אדום בלב בנשמה, אני אישית הגעתי בשעה 11:07 7 דקות אחריי תחילת המכירה שהייתה ביום שישי ולקח לי 55 דקות לצאת עם מנוי אחד בודד...
אז אל תגיד שהכל טוב.
נכון זה לא כמו מה שהיה בקניית הכרטיסים למשחק מול מכבי בגמר, אבל לעזאזל, הם לא יכולים לפתוח קופות בתוך וסרמיל, בתוך המשרדים לחלק כמו בני אדם?
למה צריכים לעמוד בחוץ תחת מעין צל מזויף עם הלחות המטורפת שיש בשנים האחרונות בבאר שבע.
ולגבי המשך התגובה, דר, אני באמת רוצה להבין אם אתה רציני לפני שאני מגיב או שאתה צוחק בהצעה שלך לחלק במשרדים..
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
הוא לא צוחקאדום בלב בנשמהההה כתב: אני לא אומר שהכל טוב אבל אני בהחלט עומד על כך שהדברים משתפרים ולא גרועים כמו שהיו לפני בסה"כ חודשיים!
ולגבי המשך התגובה, דר, אני באמת רוצה להבין אם אתה רציני לפני שאני מגיב או שאתה צוחק בהצעה שלך לחלק במשרדים..
- The red one
- הודעות: 20633
- הצטרף: 03 יולי 2009, 13:03
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
חבל שאי אפשר לתייג פה משתמשים.
הייתי שמח מאוד לשמוע ממשתמש ספציפי ומסויים מה דעתו על כך שדר מציע שצריך להעביר את המכירה לתוך משרדי המועדון ומתלונן על הצילייה שהמועדון הקים לרווחת האוהדים.
הייתי שמח מאוד לשמוע ממשתמש ספציפי ומסויים מה דעתו על כך שדר מציע שצריך להעביר את המכירה לתוך משרדי המועדון ומתלונן על הצילייה שהמועדון הקים לרווחת האוהדים.
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
אני לקחתי את המנוי בתוך שתי דקות.
לחלק מעל ל 10 אלף מנויים בשבוע וקצת זה לא פשוט.. בטח שהחליטו שלא שולחים בדואר מחשש שיהיו עיקובים ויהיו כאלה שלא יקבלו את המנוי לפני תון.
חברים תגלו רגישות..פעם ראשונה מתמודדים עם כמות כזאת של מנויים ויש אצטדיון חדש על הראש אז חאלס לחפש כל הזמן מה לא טוב!
לחלק מעל ל 10 אלף מנויים בשבוע וקצת זה לא פשוט.. בטח שהחליטו שלא שולחים בדואר מחשש שיהיו עיקובים ויהיו כאלה שלא יקבלו את המנוי לפני תון.
חברים תגלו רגישות..פעם ראשונה מתמודדים עם כמות כזאת של מנויים ויש אצטדיון חדש על הראש אז חאלס לחפש כל הזמן מה לא טוב!
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
מה זה "לחפש"??gate5 כתב:אני לקחתי את המנוי בתוך שתי דקות.
לחלק מעל ל 10 אלף מנויים בשבוע וקצת זה לא פשוט.. בטח שהחליטו שלא שולחים בדואר מחשש שיהיו עיקובים ויהיו כאלה שלא יקבלו את המנוי לפני תון.
חברים תגלו רגישות..פעם ראשונה מתמודדים עם כמות כזאת של מנויים ויש אצטדיון חדש על הראש אז חאלס לחפש כל הזמן מה לא טוב!
אנחנו הלקוח. לא כולנו כמוני וכמוך שלא משנה כמה יחרבנו עלינו, נחדש את המנוי גם לעונה הבאה.
מה שהיה בחלוקת הכרטיסים למשחק הגמר ומה שקורה בחלוקת המנויים יגרום למאות אם לא אלפי אוהדים לחשוב פעמיים אם לחדש מנוי בעונה הבאה.
בהתנהלות החובבנית הזאת לא נגיע לשום מקום ולכן אנשים מציפים בעיות ומעירים, כדי שיתקנו את זה להבא.
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
אל תחדשו, נשבר מהאיומים האלה כאילו אתם עושים לנו טובה,CrazyRed7 כתב: מה זה "לחפש"??
אנחנו הלקוח. לא כולנו כמוני וכמוך שלא משנה כמה יחרבנו עלינו, נחדש את המנוי גם לעונה הבאה.
מה שהיה בחלוקת הכרטיסים למשחק הגמר ומה שקורה בחלוקת המנויים יגרום למאות אם לא אלפי אוהדים לחשוב פעמיים אם לחדש מנוי בעונה הבאה.
בהתנהלות החובבנית הזאת לא נגיע לשום מקום ולכן אנשים מציפים בעיות ומעירים, כדי שיתקנו את זה להבא.
ידענו לשרוד טוב מאוד עם 2000 ו 3000 צופים, ותאמינו לי העידוד היה אפילו טוב יותר מאשר כל האוהדי הצלחות שהצטרפו פתאום כשהקבוצה מצליחה.
תמיד תמצאו על מה להתלונן, לא משנה מה, גם אם הכל ילך חלק תחפשו בנרות כדי למצוא מה לא בסדר,
המועדון עובר התקדמות ענקית, צריך לשתוק ולהגיד תודה על מה שיש ( אלא אם כן בא לך לחזור לתקופות להב וזי'נו ) אני בטוח שאלונה ואסי לא עושים בכוונה
כדי שתשרפו בשמש, תנו למועדון להתקדם ולהבין את הטעויות של עצמו, אל תשכחו שבחיים לא חולק מספר כזה גדול של מנויים.

- The red one
- הודעות: 20633
- הצטרף: 03 יולי 2009, 13:03
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
קרייזי בחייאת קרייזי, כמה מהישראלים באמת כאלה רגישים שאם הם יחכו 40 דקות בתור בגל שחסרים כמה דפים הם יחליטו שהם ישלחו הכל לעזאזל? אנשים רגילים לתורים כמו שהזכירו כאן בלונה פארק, בממדיון, במרכזי השירות, בבנקים, במשרדי הפנים, אז 50 דקות בצל של וסרמיל זה מה שישבור אותם?
אנחנו גם מדברים פה על קהל של אוהדי כדורגל!! לא קהל של תיאטרון! קהל שרגיל לכך שב1 מתוך 3 משחקים הוא נדחס בכניסות ליציעים. זה בסדר? לא, זה לא בסדר, זה בכלל בכלל לא בסדר, אבל זו המציאות בה אנחנו חיים. אי אפשר לדרוש 100% שלמות כי אין דבר כזה. ואם אנחנו מסתכלים על מה שהיה לפני חודשיים ולפני 2 עונות עם המכירה לבלומפילד אז אנחנו מבינים שהקבוצה בגרף השתפרות.
אני בטוח שאם תעשה סקר ותשאל כל אוהד שחיכה אתמול יותר מ40 דקות אם הוא החליט לוותר על המנוי בגלל זה לא תגיע ל-10 איש.
ושוב אני מסייג - אתם צודקים בעניין שצריך להפיק לקחים, ושבפעם הבאה צריך שכולם יגיעו ויקחו תוך כמה דקות את המנוי. אבל טעויות קורות. אתמול למשל הייתה להם בעיה עם הדפים של החתימה. מה לעשות?! קורה! גם חברות הסלולר לא מספקות 100% מהזמן שלהם קליטה ללקוחות שלהם. וגם קורה שהמחשבים בבנקים נופלים!
אם הגענו למצב ש95% מהאוהדים לקחו את המנוי שלהם במהירות וביעילות אני מבסוט. מפה ועד לרדת על הההנלה כמו שהכותרת זועקת (אחרי שהיו צריכים להעביר את המכירה לוסרמיל אחרי שכבר נערכו בקונכייה, אחרי שבמשך יומיים האריכו את שעות הפעילות, אחרי שהקימו צילייה לרווחת האוהדים ואחרי שפתחו מחר חלוקה לא מתוכננת על מנת למנוע לחצים בטדי) ? אותי זה מקומם.
אנחנו גם מדברים פה על קהל של אוהדי כדורגל!! לא קהל של תיאטרון! קהל שרגיל לכך שב1 מתוך 3 משחקים הוא נדחס בכניסות ליציעים. זה בסדר? לא, זה לא בסדר, זה בכלל בכלל לא בסדר, אבל זו המציאות בה אנחנו חיים. אי אפשר לדרוש 100% שלמות כי אין דבר כזה. ואם אנחנו מסתכלים על מה שהיה לפני חודשיים ולפני 2 עונות עם המכירה לבלומפילד אז אנחנו מבינים שהקבוצה בגרף השתפרות.
אני בטוח שאם תעשה סקר ותשאל כל אוהד שחיכה אתמול יותר מ40 דקות אם הוא החליט לוותר על המנוי בגלל זה לא תגיע ל-10 איש.
ושוב אני מסייג - אתם צודקים בעניין שצריך להפיק לקחים, ושבפעם הבאה צריך שכולם יגיעו ויקחו תוך כמה דקות את המנוי. אבל טעויות קורות. אתמול למשל הייתה להם בעיה עם הדפים של החתימה. מה לעשות?! קורה! גם חברות הסלולר לא מספקות 100% מהזמן שלהם קליטה ללקוחות שלהם. וגם קורה שהמחשבים בבנקים נופלים!
אם הגענו למצב ש95% מהאוהדים לקחו את המנוי שלהם במהירות וביעילות אני מבסוט. מפה ועד לרדת על הההנלה כמו שהכותרת זועקת (אחרי שהיו צריכים להעביר את המכירה לוסרמיל אחרי שכבר נערכו בקונכייה, אחרי שבמשך יומיים האריכו את שעות הפעילות, אחרי שהקימו צילייה לרווחת האוהדים ואחרי שפתחו מחר חלוקה לא מתוכננת על מנת למנוע לחצים בטדי) ? אותי זה מקומם.
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
סלח לי אבל הגישה שלך מפגרת.maor20094 כתב:
אל תחדשו, נשבר מהאיומים האלה כאילו אתם עושים לנו טובה,
ידענו לשרוד טוב מאוד עם 2000 ו 3000 צופים, ותאמינו לי העידוד היה אפילו טוב יותר מאשר כל האוהדי הצלחות שהצטרפו פתאום כשהקבוצה מצליחה.
תמיד תמצאו על מה להתלונן, לא משנה מה, גם אם הכל ילך חלק תחפשו בנרות כדי למצוא מה לא בסדר,
המועדון עובר התקדמות ענקית, צריך לשתוק ולהגיד תודה על מה שיש ( אלא אם כן בא לך לחזור לתקופות להב וזי'נו ) אני בטוח שאלונה ואסי לא עושים בכוונה
כדי שתשרפו בשמש, תנו למועדון להתקדם ולהבין את הטעויות של עצמו, אל תשכחו שבחיים לא חולק מספר כזה גדול של מנויים.
מה שהיה כאן לפני הגמר זה שערוריה בכל קנה מידה ואם לא הרעש הגדול של האוהדים היו ממשיכים לחלק מנויים במשרדים של שפע, עם 2 עובדים ותורים מ5 בבוקר.
מותר לכל אחד להביע ביקורת. במיוחד שהביקורת לגיטימית ונכונה.