dor69 כתב:
השאלה היא מה שווה לך, עוד כמה דגלים או עוד מאות גרונות? ובאמת שמישהו יסביר לי מה תורמים דגלים חוץ מעצבים ומכות ביציע?
עדיף גם וגם.
אני בטוח שיהיה איזשהו פתרון הגיוני, אמרתי כבר לא מאמין שיהיו דגלים שיתפרסו על כל היציע משחק שלם בעיקר כי גם אין מי שינופף בהם כ"כ הרבה זמן.
בגוש כנראה שיהיו הרבה יותר מ1-3 ועל כן אני אומר שאפשר להיות חלק מהיציע אבל פשוט בצדדים שלו שאגב זה לא פחות חשוב, אסור שהעידוד יתרכז בגוש, הוא חייב לבוא מכל היציע ודווקא אנשים כמוך שנותנים את הקול שלהם יכולים לדחוף עוד אנשים מהאזורים הקצת מרוחקים מהגוש.
1) יופי.
2) ואיך תהיה היציאה אחרי המשחק? הכניסה מצפון לדרך הכורכר לא צפויה להפריע לתנועה יותר מידי, אך היציאה מדרך זו בתום המשחקים לכביש 40 לכיוון צפון עשויה להפריע לתנועה בשני הכיוונים ואף להיות מסוכנת מאוד.
delta7 כתב:1) יופי.
2) ואיך תהיה היציאה אחרי המשחק? הכניסה מצפון לדרך הכורכר לא צפויה להפריע לתנועה יותר מידי, אך היציאה מדרך זו בתום המשחקים לכביש 40 לכיוון צפון עשויה להפריע לתנועה בשני הכיוונים ואף להיות מסוכנת מאוד.
עומס אולי אבל מסוכן ממש לא. זה יהיה כביש רביעי בצומת של הכניסה לרמות
dor69 כתב:
עומס אולי אבל מסוכן ממש לא. זה יהיה כביש רביעי בצומת של הכניסה לרמות
מי שיוצא מדרך הכורכר צפונה צריך לחצות שני נתיבים דרומה ולהשתלב ב - 2 נתיבים מהירים הפונים לצפון.
ע"מ להמנע מסיכון זה יהיו חייבים להתייחס לדרך הכורכר ככיוון תנועה לכל דבר ועניין ולשלבה במעגל התיזמון של הרמזור.
שילוב כזה שלמעשה נדרש רק עבור שעה אחת פעם בשבועיים יטריד מאוד את הנוהגים בדרך ביום יום (המתנה ברמזור לכלי רכב (שלא יצאו) מדרך הכורכר).
נראה כי הדרך ההגיונית היחידה להמנע מסיכון תהיה באם הרמזור יופעל אחרי המשחקים באופן ידני ע"י משטרת התנועה.
delta7 כתב:
מי שיוצא מדרך הכורכר צפונה צריך לחצות שני נתיבים דרומה ולהשתלב ב - 2 נתיבים מהירים הפונים לצפון.
ע"מ להמנע מסיכון זה יהיו חייבים להתייחס לדרך הכורכר ככיוון תנועה לכל דבר ועניין ולשלבה במעגל התיזמון של הרמזור.
שילוב כזה שלמעשה נדרש רק עבור שעה אחת פעם בשבועיים יטריד מאוד את הנוהגים בדרך ביום יום (המתנה ברמזור לכלי רכב (שלא יצאו) מדרך הכורכר).
נראה כי הדרך ההגיונית היחידה להמנע מסיכון תהיה באם הרמזור יופעל אחרי המשחקים באופן ידני ע"י משטרת התנועה.
מניסיון עבר בעיסוק בנושא דומה, מעטות הן דרכי הכורכר שזוכות להכרה דה-פקטו על ידי הרשויות.
אלו שכן זוכות, קשורות מן הסתם לקרקס הצבאי.
כתוב שההשקעה היא 3 מליון שקל אז אני מאמין שזה יהיה כביש נורמלי ולא איזה דרך עפר .
כתוב בכתבה שישדרגו את הדרך כורכר .
אין סיבה שהדרך הזאת לא תתחבר עם הרמזורים של הצומת בכניסה הצפונית לרמות .
לגבי זה שצריך להפעיל את הרמזורים פעם בשבועיים , זה לא בעיה , אפשר גם ידנית ע"י שוטר בזמן משחקים ויש גם חיישני כביש שיודעים לזהות מתי רכב ממתין ברמזור ולהתחלף בהתאם .
ran כתב:כתוב שההשקעה היא 3 מליון שקל אז אני מאמין שזה יהיה כביש נורמלי ולא איזה דרך עפר .
כתוב בכתבה שישדרגו את הדרך כורכר .
אין סיבה שהדרך הזאת לא תתחבר עם הרמזורים של הצומת בכניסה הצפונית לרמות .
לגבי זה שצריך להפעיל את הרמזורים פעם בשבועיים , זה לא בעיה , אפשר גם ידנית ע"י שוטר בזמן משחקים ויש גם חיישני כביש שיודעים לזהות מתי רכב ממתין ברמזור ולהתחלף בהתאם .
ברגע שבנית על משטרת ישראל, חשדתי.
צומת להבים מלמד/ת טוב מאוד שהמשטרה לא יודעת להכווין תנועה בצורה שוטפת, אוי לך אם תסמוך עליהם.
delta7 כתב:
מי שיוצא מדרך הכורכר צפונה צריך לחצות שני נתיבים דרומה ולהשתלב ב - 2 נתיבים מהירים הפונים לצפון.
ע"מ להמנע מסיכון זה יהיו חייבים להתייחס לדרך הכורכר ככיוון תנועה לכל דבר ועניין ולשלבה במעגל התיזמון של הרמזור.
שילוב כזה שלמעשה נדרש רק עבור שעה אחת פעם בשבועיים יטריד מאוד את הנוהגים בדרך ביום יום (המתנה ברמזור לכלי רכב (שלא יצאו) מדרך הכורכר).
נראה כי הדרך ההגיונית היחידה להמנע מסיכון תהיה באם הרמזור יופעל אחרי המשחקים באופן ידני ע"י משטרת התנועה.
עוד אפשרות היא לתת לרמזור הזה פאזה ממש קצרה ופשוט פעם בשבועיים יישב שם שוטר עם הבקר וישחרר רמזור ירוק ארוך לבאים מהכורכור.