קינגס קאנגווה

כל מה שקשור להפועל באר-שבע - "גאוות הנגב"
סמל אישי של משתמש
itzik2999
הודעות: 62
הצטרף: 02 יוני 2010, 20:00

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי itzik2999 »

הכול ספקולציות..למיטב ידיעתי בדרך לשידרוג חוזהו..

סמל אישי של משתמש
ReDo
הודעות: 6710
הצטרף: 24 פברואר 2011, 02:51

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי ReDo »

oren2792 כתב:
22 יוני 2026, 15:36
משהו לא ברור לי, רק לפני חודש פורסם שלבסקי הציעה על ונטורה, עכשיו מפורסם שלבסקי הציעה על קינגס.

הם באים להטריל אותנו?
הם יודעים שאנחנו משחקים מולם שנה כן שנה לא.
מנסים להוציא אותנו מאיזון לקראת שנה הבאה.

סמל אישי של משתמש
4 לב אדום
הודעות: 5971
הצטרף: 23 אוגוסט 2021, 18:18
Title: CrazyRed

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי 4 לב אדום »

ReDo כתב:
22 יוני 2026, 18:04
הם יודעים שאנחנו משחקים מולם שנה כן שנה לא.
מנסים להוציא אותנו מאיזון לקראת שנה הבאה.
לבסקי סופיה הם בעצם הפרוקסי של ספורט5.
כשאלה לא מטרילים - השניים מופעלים.
כשאת עולה למגרש , הלב פועם והגוף נרגש

סמל אישי של משתמש
שיש
הודעות: 19037
הצטרף: 22 ספטמבר 2014, 11:50
Title: קרייזי-רד

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי שיש »

היה שקט מידי עד עכשיו....חיכיתי לקישקושים והם הגיעו כמו שעון לקראת המאני טיים של העונה

סמל אישי של משתמש
hb7
הודעות: 7980
הצטרף: 09 מאי 2015, 21:30
Title: קרייזי-רד

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי hb7 »

גם אני יכול לתת הצעה לרכב ששוה 500 אלף ולהציע 150 אלף,גם הם 1.5 מיליון מקסימום 2

שלח תגובה