דוגמא לשיווק נכון

כל מה שקשור להפועל באר-שבע - "גאוות הנגב"
סמל אישי של משתמש
crazyred
הודעות: 1320
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 09:40
Title: קרייזי רד

Re: דוגמא לשיווק נכון

שליחה על ידי crazyred »

8red כתב:עזבו שיווק, מה לגבי לעמוד בהבטחות? בשנה שעברה היו אלה שני הניקובים במנוי שבסוף התבררו כמצגת שווא לשימור האוהדים המסורים והשנה ממשיכים באותה המגמה כיוצאים עם הודעה כזאת:
"במשחק השבת מול בני סכנין, יוגרלו מחשבים ניידים של חברת דל במחצית. כל אוהד שיגיע עם המנוי שקנה בתחילת העונה לוסרמיל יקבל בכניסה כרטיס הגרלה.במחצית תתקיים ההגרלה על כר הדשא מי שיפקח על ההגרלה הוא העו"ד דניאל אליגון ושות"ו.השתדלו להקדים הגעתכם למשחק על מנת לא ליצור לחץ בקופות המכירה.ממתינים לכם!!!!!!"
לא אני ולא עוד מספר אנשים (מניח שהיו עוד הרבה) קיבלנו כרטיס שכזה - מה ששוב מוכיח את הצחוק שעושים מאיתנו.
כל הדברים הללו ועוד גם בהחלט מרמזים על מיהמנותה של האחראית על מערך השיווק והדוברות של הקבוצה.
חילקו בכניסה לשער חמש והגרילו במחצית. זכו אוהדים משער 2, 6 ו-5.

זו באמת תלונה טיפשית. םעספסו אותך או שנכנסת מאוחר או משהו. עובדתית חילקו שלושה לפטופים

סמל אישי של משתמש
bs war
הודעות: 9610
הצטרף: 12 נובמבר 2008, 13:35

Re: דוגמא לשיווק נכון

שליחה על ידי bs war »

גם אני קיבלתי כרטיסי הגרלה.
מה שכן, לא היה צריך להציג מנוי בשביל זה, כל אחד יכל לקבל כרטיס.

סמל אישי של משתמש
8red
הודעות: 3582
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 09:49

Re: דוגמא לשיווק נכון

שליחה על ידי 8red »

חן, לא התווכחתי על העובדה שנערכה הגרלה ואנשים זכו בלפ טופים.

פספסו אותי? מוזר שהצליחו פעמיים לפספס אותי גם נגד חיפה (שבמחצית המשחק ההוא הייתה אמורה להתקיים ההגרלה - אז הגעתי שעה וחצי לפני המשחק) וגם בשבת נגד סכנין (הגעתי כ-20 דקות לפני שריקת הפתיחה).

מועדון שרוצה להקרא "גדול" ושואף להתנהלות שיווקית נכונה נמדד בפרטים הקטנים, וכאן פשוט יצאה הודעה עם נוסח לא נכון ועובדה שאני בתור בעל מנוי, כמו גם חלק מעוד בעלי מנויים לא קיבלו כרטיס שכזה בעוד כאלו שרכשו כרטיס כן קיבלו.
הפועל אני כבר משתגע

סמל אישי של משתמש
אדומתוק
הודעות: 323
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 14:44

Re: דוגמא לשיווק נכון

שליחה על ידי אדומתוק »

תגידו לי השתגעתם???מצאתם את האשמים בהפועל באר שבע???יש פה מישהו שכנראה מאכיל אתכם לוקשים.מה שציפורה משיגה לכם כאוהדיםלא הייתם יכולים למצוא בשום עונה ב40 שנה האחרונות.לוקיישן מול מטרודן.מה שקרה סביב המועדון רק בחנוכה האחרון היה מלהיב.600 כרטיסים שחולקו לילדים בשער 6 .לאנשים זכרון קצר.מפריע לכם שציפורה מופיעה בתמונה??תאמינו לי קינאה קשה כמוות.

סמל אישי של משתמש
izguy83
הודעות: 7701
הצטרף: 30 ספטמבר 2008, 18:00

Re: דוגמא לשיווק נכון

שליחה על ידי izguy83 »

אדומתוק כתב:תגידו לי השתגעתם???מצאתם את האשמים בהפועל באר שבע???יש פה מישהו שכנראה מאכיל אתכם לוקשים.מה שציפורה משיגה לכם כאוהדיםלא הייתם יכולים למצוא בשום עונה ב40 שנה האחרונות.לוקיישן מול מטרודן.מה שקרה סביב המועדון רק בחנוכה האחרון היה מלהיב.600 כרטיסים שחולקו לילדים בשער 6 .לאנשים זכרון קצר.מפריע לכם שציפורה מופיעה בתמונה??תאמינו לי קינאה קשה כמוות.
ועוד המון דברים כמו הירתמות לתרומות לדניאל ביטון שזו התרומה הכי גדולה שאפשר לתת וחיפוי על המון בעיות במועדון שאתם אפילו לא מכירים.
כמו בכל מקום, תמיד יהיה מישהו שזה יכאב לו ויטיל רפש.

סמל אישי של משתמש
Sir Alex Ferguson
הודעות: 18834
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 16:20
Title: אליניב ברדה

Re: דוגמא לשיווק נכון

שליחה על ידי Sir Alex Ferguson »

הניסיון שלכם לבטל את הביקורת בכזאת קלות היא מקוממת.
גם אני ועוד כמה חברים שישבו איתי, כולנו בעלי מנוים, לא קיבלנו כרטיסי הגרלה. ואם כבר מחלקים כרטיסי הגרלה מדוע לא לעשות זאת באופן מסודר או להודיע כיצד מקבלים את אותם כרטיסים?

השיווק בקבוצה לא קיים השנה בשום פרמטר, ולכן הביקורת היא לגיטמית ונכונה.
קחו כדוגמא את השבוע האחרון, למרות שהיו שני משחקי בית סמוכים לאחד הגיעו 7,000 צופים ולשני יגיעו 4000 במקרה הטוב. למה? כי לא היה שיווק אמיתי...
חיים לוי, 1978 - 2013, אגדות לעולם לא מתות!

סמל אישי של משתמש
izguy83
הודעות: 7701
הצטרף: 30 ספטמבר 2008, 18:00

Re: דוגמא לשיווק נכון

שליחה על ידי izguy83 »

משה אוחיון כתב:הניסיון שלכם לבטל את הביקורת בכזאת קלות היא מקוממת.
גם אני ועוד כמה חברים שישבו איתי, כולנו בעלי מנוים, לא קיבלנו כרטיסי הגרלה. ואם כבר מחלקים כרטיסי הגרלה מדוע לא לעשות זאת באופן מסודר או להודיע כיצד מקבלים את אותם כרטיסים?

השיווק בקבוצה לא קיים השנה בשום פרמטר, ולכן הביקורת היא לגיטמית ונכונה.
קחו כדוגמא את השבוע האחרון, למרות שהיו שני משחקי בית סמוכים לאחד הגיעו 7,000 צופים ולשני יגיעו 4000 במקרה הטוב. למה? כי לא היה שיווק אמיתי...
מישהו אמר שאין ביקורת?
מכאן ועד מה שמלכלכים פה זה לא רציני.
הדוברת היא לא אשת השיווק ומתעסקת מדי פעם בנושא כברירת מחדל, בטח שהיא לא אשמה בזה, ההיפך, היא רק "מגדילה ראש" ועושה יותר ממה שדורש תפקידה.
הביקורת שלכם מוצדקת לחלוטין אבל לא לכתובת הנכונה.

סמל אישי של משתמש
8red
הודעות: 3582
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 09:49

Re: דוגמא לשיווק נכון

שליחה על ידי 8red »

אז שתתכבד ותודיע שהיא לא רוצה לעסוק בתפקיד הזה - ואולי אז אלונה סופסוף תבין שאין ברירה וצריך לשם מישהו רציני ומנוסה שיודע באמת לממש את הפוטנציאל של הקהל.

ואדומתוק... בוא ותחכים אותי בקשר לפועלה של הדוברת למען האוהדים שלדברייך עשתה מה שלא עשו פה 40 שנה?
ושלא תבין לא נכון - אני מפרגן לכל פעילות קהילתית ולכל התגייסות במקרה של סיוע, אבל לצערי עוד לא ראיתי את המועדון עושה דברים משמעותיים כלפי כלל קהל הלקוחות שלו עצמו.
הפועל אני כבר משתגע

סמל אישי של משתמש
clark kent
הודעות: 4365
הצטרף: 13 אוקטובר 2008, 16:13
Title: גם אני רוצה איצטדיון חדש!
מיקום: be'er-sheva
יצירת קשר:

Re: דוגמא לשיווק נכון

שליחה על ידי clark kent »

חחח רק עכשיו אני יודע שהייתי אמור לקבל פתק השתתפות בהגרלה. כל מי שהיה סביבי היה לו מנוי ולא פתק (או כרטיס).
חשבתי שההגרלה היא למספר שמופיע על המנוי...

סמל אישי של משתמש
הסניגור האדום
הודעות: 2154
הצטרף: 04 ספטמבר 2008, 23:23
Title: קרייזי-רד

Re: דוגמא לשיווק נכון

שליחה על ידי הסניגור האדום »

izguy83 כתב: מישהו אמר שאין ביקורת?
מכאן ועד מה שמלכלכים פה זה לא רציני.
הדוברת היא לא אשת השיווק ומתעסקת מדי פעם בנושא כברירת מחדל, בטח שהיא לא אשמה בזה, ההיפך, היא רק "מגדילה ראש" ועושה יותר ממה שדורש תפקידה.
הביקורת שלכם מוצדקת לחלוטין אבל לא לכתובת הנכונה.
:מתגלגל מצחוק: :מתגלגל מצחוק: :מתגלגל מצחוק: :מתגלגל מצחוק: :מתגלגל מצחוק: :מתגלגל מצחוק:

סמל אישי של משתמש
הסניגור האדום
הודעות: 2154
הצטרף: 04 ספטמבר 2008, 23:23
Title: קרייזי-רד

Re: דוגמא לשיווק נכון

שליחה על ידי הסניגור האדום »

ציפורה חלפון
"מסתבר שלאנשים יש זיכרון קצר,ודווקא לחלק מאוהדי הפועל ב"ש שמתי שהם צריכים אותי, אני זמינה להם בכל שעה בכל מצב ללא תנאי שם הם לא חוששים "מהמכשיר הקלטה בוסרמיל" אבל אתם עכברי מקלדת פחדנים!גיבורים בעילום שם ...אתם כאלה גיבורים תעבירו ביקורת מספיק מיקצועית "עם הוובוס" לחתום בשמכם או לבקר את מכשיר ההקלטה הוסרמילי כמו שיאה לגברים, אני תמיד שמחה לקבל ביקורת אמיתית ועניינית."מכל מלמדיי השכלתי" ודבר נוסף שכחתם לציין שאין כניסה לבנות המשרד פרט לבעלים למתחם חדר ההלבשה!"
ככה זה מתנהל ככה זה יראה כל עוד מישהו במועדון לא יתעורר, אבל אחלה לי שהבעלים תומך ומגבה,ככה שהשכונה תישאר שכונה,
לכולם כאן יש שם משתמש כולם יודעים מי הוא זה לא נסתר ולא נחבא זה גלוי וידוע,
באו רק לגלוי נאות הנסיונות האחרונים לדבר איתה היו צריכים לעבור סינון של נושאת הכלים שלה לצערי,
ציפורה יקירתי,
כל ביקורת לא תתקבל על ידך,אמירות של אני שמחה לקבל ביקורת עניינית אמיתית בכל זמן את לא תקבלי, כל הערה שלי אלייך בפייס שלא מצאה חן פשוט נמחקה,
ציפורה הפועל חשובה לנו, אם לא נולדת לתוך זה לא תצליחי להבין את זה,
תביני זו לא את!
האישיו זה אך ורק הפועל באר שבע,
כל ניסיון להפוך את המקום לכלי שרת, ולא משנה של מי של אלונה של המאמן החשב או הדוברת ייתפס בעיננו כחילול הקודש,
כל מצב שהאיש העובד או הבעלים יהיה לפני המועדון אנחנו נעמוד שם מנגד,
בבקשה את לא הקוזק הנגזל ואנו לא עוברי אורח במועדון,
הזכות לבקר בצורה קשה תשאר,מי שיהפוך את המועדון לשכונה ולא משנה מי! אנחנו כאן כלבי השמירה נבקר ונזעק,
בהצלחה להפועל מול עכו,

סמל אישי של משתמש
izguy83
הודעות: 7701
הצטרף: 30 ספטמבר 2008, 18:00

Re: דוגמא לשיווק נכון

שליחה על ידי izguy83 »

הסניגור האדום כתב:ציפורה חלפון
"מסתבר שלאנשים יש זיכרון קצר,ודווקא לחלק מאוהדי הפועל ב"ש שמתי שהם צריכים אותי, אני זמינה להם בכל שעה בכל מצב ללא תנאי שם הם לא חוששים "מהמכשיר הקלטה בוסרמיל" אבל אתם עכברי מקלדת פחדנים!גיבורים בעילום שם ...אתם כאלה גיבורים תעבירו ביקורת מספיק מיקצועית "עם הוובוס" לחתום בשמכם או לבקר את מכשיר ההקלטה הוסרמילי כמו שיאה לגברים, אני תמיד שמחה לקבל ביקורת אמיתית ועניינית."מכל מלמדיי השכלתי" ודבר נוסף שכחתם לציין שאין כניסה לבנות המשרד פרט לבעלים למתחם חדר ההלבשה!"
ככה זה מתנהל ככה זה יראה כל עוד מישהו במועדון לא יתעורר, אבל אחלה לי שהבעלים תומך ומגבה,ככה שהשכונה תישאר שכונה,
לכולם כאן יש שם משתמש כולם יודעים מי הוא זה לא נסתר ולא נחבא זה גלוי וידוע,
באו רק לגלוי נאות הנסיונות האחרונים לדבר איתה היו צריכים לעבור סינון של נושאת הכלים שלה לצערי,
ציפורה יקירתי,
כל ביקורת לא תתקבל על ידך,אמירות של אני שמחה לקבל ביקורת עניינית אמיתית בכל זמן את לא תקבלי, כל הערה שלי אלייך בפייס שלא מצאה חן פשוט נמחקה,
ציפורה הפועל חשובה לנו, אם לא נולדת לתוך זה לא תצליחי להבין את זה,
תביני זו לא את!
האישיו זה אך ורק הפועל באר שבע,
כל ניסיון להפוך את המקום לכלי שרת, ולא משנה של מי של אלונה של המאמן החשב או הדוברת ייתפס בעיננו כחילול הקודש,
כל מצב שהאיש העובד או הבעלים יהיה לפני המועדון אנחנו נעמוד שם מנגד,
בבקשה את לא הקוזק הנגזל ואנו לא עוברי אורח במועדון,
הזכות לבקר בצורה קשה תשאר,מי שיהפוך את המועדון לשכונה ולא משנה מי! אנחנו כאן כלבי השמירה נבקר ונזעק,
בהצלחה להפועל מול עכו,
ציטטת את מה שהיא כתבה בפייסבוק, אז למען ההגינות צטט גם את התגובות של האוהדים האחרים באותו הסטטוס.
כמו בכל מה שאתה כותב פה, גם כאן יש אינטרס (שלא יודע ולא מעניין מה הוא) שבגללו אתה מסיט.
זה שאתה אוהד את הקבוצה, לא מקנה לך את הזכות ללכלך ולהכפיש את מי שבא לך.
תתבייש.

סמל אישי של משתמש
הסניגור האדום
הודעות: 2154
הצטרף: 04 ספטמבר 2008, 23:23
Title: קרייזי-רד

Re: דוגמא לשיווק נכון

שליחה על ידי הסניגור האדום »

izguy83 כתב: ציטטת את מה שהיא כתבה בפייסבוק, אז למען ההגינות צטט גם את התגובות של האוהדים האחרים באותו הסטטוס.
כמו בכל מה שאתה כותב פה, גם כאן יש אינטרס (שלא יודע ולא מעניין מה הוא) שבגללו אתה מסיט.
זה שאתה אוהד את הקבוצה, לא מקנה לך את הזכות ללכלך ולהכפיש את מי שבא לך.
תתבייש.
ללכלך? מסיט? להכפיש?.... ביקורת נטו ואולי עוד עושה חסד עם האנשים, יש לך בעיה אה?
אתה לא מוצא מניע?
זו בעיה גדולה למי שאין לו את האהבה לקבוצה חביבי,
הכל כאן בא מאהבה נטו, כל עוברי האורח שרק אתמול נחשפו לקבוצה מחר לא יהיו כאן,
כל עוד מי שנמצא במועדון ויעשה דברים על מנת להתהדר בהם לאחר מכן ולשכוח שזו עבודתו זו בעיה,
הפועל באר שבע "היא לא קרדום לחפור בו" הפועל היא אהבתנו חביבי,
כל מה שצוטט מפי ציפורה צוטט מהפייס שלי מה שכוון אלי,ידידי לא הייתה שום תגובה בפייס,
וגם אם היא היו אז זה היה בטח מאותם מקבלי הזמנות שלא זכאים כאן ליחס של אוהד מהשורה.

סמל אישי של משתמש
izguy83
הודעות: 7701
הצטרף: 30 ספטמבר 2008, 18:00

Re: דוגמא לשיווק נכון

שליחה על ידי izguy83 »

הסניגור האדום כתב: ללכלך? מסיט? להכפיש?.... ביקורת נטו ואולי עוד עושה חסד עם האנשים, יש לך בעיה אה?
אתה לא מוצא מניע?
זו בעיה גדולה למי שאין לו את האהבה לקבוצה חביבי,
הכל כאן בא מאהבה נטו, כל עוברי האורח שרק אתמול נחשפו לקבוצה מחר לא יהיו כאן,
כל עוד מי שנמצא במועדון ויעשה דברים על מנת להתהדר בהם לאחר מכן ולשכוח שזו עבודתו זו בעיה,
הפועל באר שבע "היא לא קרדום לחפור בו" הפועל היא אהבתנו חביבי,
כל מה שצוטט מפי ציפורה צוטט מהפייס שלי מה שכוון אלי,ידידי לא הייתה שום תגובה בפייס,
וגם אם היא היו אז זה היה בטח מאותם מקבלי הזמנות שלא זכאים כאן ליחס של אוהד מהשורה.
שוב אני אומר, תסתכל בפייסבוק שלה ותראה איזה תגובות היא קיבלה מאוהדים לא פחות מסורים ממך.

סמל אישי של משתמש
הסניגור האדום
הודעות: 2154
הצטרף: 04 ספטמבר 2008, 23:23
Title: קרייזי-רד

Re: דוגמא לשיווק נכון

שליחה על ידי הסניגור האדום »

izguy83 כתב:
שוב אני אומר, תסתכל בפייסבוק שלה ותראה איזה תגובות היא קיבלה מאוהדים לא פחות מסורים ממך.
:מתגלגל מצחוק: :מתגלגל מצחוק: :מתגלגל מצחוק: :מתגלגל מצחוק: :מתגלגל מצחוק:
נו באמת כנראה שאתה לא מחובר לרמת המסירות שלהם,
ובבקשה אתה יכול לנהל דו שיח ענייני שבו נדון לגופו של עניין ולא לגופו של אדם?
השאלה כאן אם אכפת לך מהפועל? האם לדעתך "הניהול" ומה שקורה במשרדים לא יורד אל כר הדשא?
האם הכישלון המתמשך של הקבוצה הוא לא כרוני בגלל ההתנהלות מלמעלה עם אנשים בלי זיקה לקבוצה<
דבר איתי ידידי...

שלח תגובה