מיגל ויטור

כל מה שקשור להפועל באר-שבע - "גאוות הנגב"
סמל אישי של משתמש
delta7
הודעות: 11904
הצטרף: 16 אוקטובר 2014, 18:16

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי delta7 »

hb7 כתב:
31 מאי 2026, 14:09
מקווה שלא יחזרו על הטעות של הובן,עד המוות הוא צריך להשאר פה
+1

סמל אישי של משתמש
ForeverRed
הודעות: 31530
הצטרף: 31 מאי 2013, 19:46

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי ForeverRed »

oren2792 כתב:
31 מאי 2026, 15:09
לא ישאר. זה הרי ברור שאין אהבה גדולה בינו לבין קוזוך וכרגע קוזוך הוא האיש החזק במערכת המקצועית (ובצדק).

הזר הגדול בהיסטוריה של המועדון, אולי עוד יחזור בעתיד בתפקיד מקצועי, אבל כרגע לא רואה שום סיכוי שתהיה איזה הסכמה פה.
מסכים.
זה די ברור שהכיוון החוצה לצערי.

סמל אישי של משתמש
ReDo
הודעות: 6711
הצטרף: 24 פברואר 2011, 02:51

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי ReDo »

Melikson24 כתב:
31 מאי 2026, 15:07
טבעי לגמרי. ויטור רוצה להבין מה מקומו לפני שמקבל החלטה.
הוא גם צריך להבין את גילו. שחקן הרכב כמו פעם הוא לא יכול להיות.
+1

אתם מדברים מהרגש. הוא כבר לא ברמה שהוא היה והרבה דקות אף אחד לא יכול להבטיח לו.
קשה לי להאמין שיסכים להמשיך במעמד הזה.

סמל אישי של משתמש
הפועלעולה
הודעות: 24702
הצטרף: 25 יולי 2014, 19:52
Title: אוגו..... כן נותן!

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי הפועלעולה »

ReDo כתב:
31 מאי 2026, 16:51
+1

אתם מדברים מהרגש. הוא כבר לא ברמה שהוא היה והרבה דקות אף אחד לא יכול להבטיח לו.
קשה לי להאמין שיסכים להמשיך במעמד הזה.
מסכים.

סמל אישי של משתמש
דר אדום בנשמה
הודעות: 24690
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 10:59
Title: הפועל אימפריה!

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי דר אדום בנשמה »

ויטור ישאר לנצח אגדת מועדון אבל בלא מעט משחקים הוא היה חלש וצריך להגיד את האמת אם לא מתאים לו להיות בלם ברוטציה עדיף להיפרד או לחלופין שהוא יפרוש ויתמנה למשהו מקצועי אולי מאמן הגנה או משהו ועוזר נוסף לרן קוז'וך
הפועל באר שבע, אלופה לעונת 2015-2016!

סמל אישי של משתמש
hb7
הודעות: 7980
הצטרף: 09 מאי 2015, 21:30
Title: קרייזי-רד

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי hb7 »

תרשמו הולכים לשחק בבתים,כולם ישחקו והרבה
אין סיבה שיעזוב

סמל אישי של משתמש
oren2792
הודעות: 2518
הצטרף: 17 מאי 2011, 17:15

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי oren2792 »

הגיע רוטמן על בלוריאן, דיופ לא רואה שמשחררים, בלטקסה נשאר ומדברים על בלם זר נוסף. איפה בדיוק הוא יראה דקות גם עם בתים.

אם הוא רוצה להמשיך לשחק (וחלילה ממני להגיד לו מתי לפרוש), אז הוא ימשיך את המסע שלו בקבוצה אחרת (אולי פורטוגל תחתית ראשונה/ליגה שנייה).

סמל אישי של משתמש
hb7
הודעות: 7980
הצטרף: 09 מאי 2015, 21:30
Title: קרייזי-רד

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי hb7 »

oren2792 כתב:
31 מאי 2026, 21:54
הגיע רוטמן על בלוריאן, דיופ לא רואה שמשחררים, בלטקסה נשאר ומדברים על בלם זר נוסף. איפה בדיוק הוא יראה דקות גם עם בתים.

אם הוא רוצה להמשיך לשחק (וחלילה ממני להגיד לו מתי לפרוש), אז הוא ימשיך את המסע שלו בקבוצה אחרת (אולי פורטוגל תחתית ראשונה/ליגה שנייה).
אנחנו נשחק גם עם 3 בלמים באירופה,עונה עם בתים צריך לפחות 5 בלמים,כשאתה עם 4 פציעה אחת ותתחיל להזיז את לופז/מזרחי
מיצידי שיעשו צוות אחד לאירופה וצוות אחד לליגה ועוד חילוף של בלם כל משחק

סמל אישי של משתמש
oren2792
הודעות: 2518
הצטרף: 17 מאי 2011, 17:15

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי oren2792 »

יש במרשתת כאלה הטוענים שאנגלידיס (שכרגע מנהל את העניינים במכבי) פנה לויטור לברר אם יש על מה לדבר. מצד אחד אני אופתע מאוד אם דבר כזה יקרה, מצד שני שום דבר בכדורגל כבר לא יפתיע אותי.

סמל אישי של משתמש
Melikson24
הודעות: 7353
הצטרף: 05 פברואר 2024, 09:45
Title: CrazyRed

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי Melikson24 »

היידה

סמל אישי של משתמש
4 לב אדום
הודעות: 5971
הצטרף: 23 אוגוסט 2021, 18:18
Title: CrazyRed

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי 4 לב אדום »

קח אותנו לצ'מפיונס, תפרוש בסיום העונה עם דאבל וייבנה עבורך הפסל הראשון בטרנר ובארץ !
כשאת עולה למגרש , הלב פועם והגוף נרגש

סמל אישי של משתמש
hb7
הודעות: 7980
הצטרף: 09 מאי 2015, 21:30
Title: קרייזי-רד

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי hb7 »

4 לב אדום כתב:
19 יוני 2026, 09:37
קח אותנו לצ'מפיונס, תפרוש בסיום העונה עם דאבל וייבנה עבורך הפסל הראשון בטרנר ובארץ !
הלכת רחוק,צמפיונס ועוד לפני שהשלב בתים מתחיל!בונים לו פסל!
אם יבנו למישהו,הוא יהיה הראשון

שלח תגובה