לי אישית מספיק לדעת שאני לא אצטרך להגיע שעה לפניי כדי לתפוס מקום לא ליד עמוד. הרי כל מקום באצטדיון החדש נראה טוב, נכון? אז זה מבחינתי "איכות שירות ללקוח".nir767676 כתב: קודם כל אין לפי דעתי ויכוח על איכות השירות ללקוח שלך שהוא בעצם האוהד הממוצע כשאתה מוכר לו מנוי עם מקום שמור וידוע מראש ככה שזה מן הסתם יגדיל בהרבה את קצב מכירת המנויים וזה חיוני לקבוצה גם בשביל שנוכל להגדיל את התקציב ובזה אני חושב שכולם תומכים.
דבר שני, אם בכל נעולם אנשים מסתדרים עם מקומות שמורים, גם פה יסתדרו.
רוצה להביא מישהו למשחק? תמכור את המנוי שלך שנמצא במקום טוב באמצע היציע ותקנה 2 כרטיסים בפינה, בעיה נפתרה.
אין ספק שיסתדרו פה. מן הסתם שזה מה שיהיה (למרות שבוודאי יהיו לזה חבלי לידה בהתחלה) אני רק מציג כאן טענת נגד שאשמח לקבל עלייה פידבקים, למרות שאני רואה שהרוב לא שמו/לא ירדו לסוף דעתי/לא כל כך מפריע להם הטענה הזו, וזה סבבה.
לגבי הפיתרון - תשמע, זה מה שיקרה, אבל אם אמרת "שירות ללקוח" אז לגרום ללקוח לחפש מישהו שיקח ממנו את המנוי כדי שימנע מתשלום כי הוא רוצה לשבת עם מכר שלו, ובנוסף זה כנראה יגרום לו לשבת ביציע אחר ולא ביציע שאליו הוא קנה את המנוי, זה לא בדיוק שירות איכותי ללקוח.