חד משמעית שכל הדברים האלה חשובים מאוד ולדעתי כל קבוצה ששואפת להתקדם ולהיות מודרנית צריכה להאמין שהדברים האלה עוזרים לה, נכון להיום צד אחד במועדון מעוניין מאוד להתקדם בנושאים האלה של סקאוטינג ואנליזה, מכשור מתקדם וצילומים וצד אחד פחות מאמין בזה.Itay כתב: ↑05 מרץ 2022, 00:32הנוער והבוגרת מתאמנים באותו מתחם? בכל מקרה טוב שהכלים האלו משרתים גם את הבוגרת וגם את הנוער.
היעזרות בכלים טכנולוגיים מתקדמים זה עוד פרמטר חשוב לבחירת מאמן לעניות דעתי, עייפנו ממאמנים שחושבים שהמציאו את הגלגל ומתעקשים לדרוך במקום בכך שהם מאמנים בשיטות המיושנות של לפני 10-20 שנה. הכלים הטכנולוגיים שיפרו פלאים את רמות האימון בכדורגל העולמי (סתם לצורך העניין ברצלונה נעזרה בחברה הישראלית פיקסלוט שיודעת לצלם מזוויות ייחודיות, אגב גם אנחנו נעזרים בטכנולוגיה שלהם), טוב נעשה אם נשים דגש על התחום, היה אפשר לראות בתיעוד של האימון מהיום בבירור שעובדים על בניית תבניות משחק מה שלא היה קיים אצל לוי על אף שזה הדבר הכי בסיסי שמאמן צריך להטמיע בקבוצה.
בכל נושא השיווק אין כמעט רצון להשקיע, הסכומים שמשלמים שם למשרדי הפרסום נמוכים מאוד וגם כל נושא המרקטינג לא ממש נלקח ברצינות וחבל כי לדעתי המועדון מפסיד על זה ים של כסף.
הקהל שלנו כן יקנה מוצרים שווים של המועדון, אפילו צמאים למוצרים כאלה, אבל לא מוצרי מדבקה, כאלה שהם לא מוצרי פרימיום שמיוצרים במיוחד עבורנו. היינו בכיוון הנכון עם פומה ואז לקחנו כמה צעדים אחורה.
בקטע הזה הלוואי ונתקדם לפחות לרמה של מכבי ושל חיפה למרות שגם הם יכולים לעשות יותר.